Mijn sokoban clone

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhaeve5

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
276
Ok, dit is mijn clone van het spel sokoban. Ik werk er nog aan, er zitten nog maar 3 levels in maar ik wou he teens tonen.
Link

Gemaakt met:

Dev-C++ //compiler
C++ //taal
Allegro //Graphics library

Doel:
Jij bent het rode kruisje, je beweegt rond met de pijltjestoetsen, je moet alle dozen naar de groene kruisjes duwen.
Ik hoop dat je het leuk vindt
 
leuk gemaakt! :D
waarom 4 txt-bestandjes aanmaken tijdens het spelen? :eek:


V.:thumb:
 
Oei, ik gebruik zo'n testbestandjes voor het "debuggen" van m'n spel, maar ik ben vergeten ze af te zetten. :D
 
Jah, als je met allegro werkt heb je nu eenmaal geen text output
 
Werkt goed, alleen verbruikt het alle cpu tijd. Lijkt me niet zo nodig aangezien er alleen geredrawt moet worden als je op een knoppie drukt.


Nu in Direct3D ^ ^
 
Waarschijnlijk is het gewoon code, aan gezien hij geeen Visual c++>NET gebruikt kan die geen windows forms application maken dacht ik:thumb:

"gewone code" als in plain C++ is uitermate geschikt voor Windows applicaties.
 
met devc++ kan je juist heel goed alles maken. zie c++ als lego, met visual (iets) krijg je huisjes die je neer kunt zetten met devc++ krijg je steentjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan