Mijn spatiebalk plakt heel erg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisanne1994

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
hey ik had laatst perongeluk een héél klein beetje redbull op mijn spatiebalk laten vallen
en nu plakt het de heletijd als ik een was handje pak met een beetje lauw water voorzichtig erop doe dan doet hij het prima weer maar na een tijdje dan plakt hij weer heel erg?
ik vind dat heel iritant..
en ik wil er graag van af
want een spatiebalk gebruik je echt heel vaak
met typen..

Laatst bewerkt:
Zou ik even NIET doen! De truc van Dillon werkt op een normaal "huis-tuin en keuken" toetsenbord, maar bijvoorbeeld niet op een Tosh! Heb ik zojuist (tot mijn grote schande) ondervonden... ik had een beetje "plakkende" Alt toets op mijn Tosh (Satellite Pro) en las de tip van Dillon, dus zette even, uiterst voorzichtig, een horlogemakers schroevendraaiertje onder de toets... en deze brak meteen af......

Late reactie, maar toch even. Een aantal dagen daarvoor had ik een heel klein schroefje tussen het toetsenbord van m'n laptop laten vallen (Toshiba Satellite), dus heb ik voorzichtig het toetsje los gemaakt. Schroefje gepakt, toetsje er weer op gedrukt en klaar is ... (vul maar een naam in).

Ik meende dat er hier ergens een tutorial rondzwierf, zal 'm even zoeken. Dat ging namelijk over het wassen van je toetsenbord...

Welkom op Helpmij. :)

Ik heb je vraag gesplitst uit het andere topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan