Goedemiddag,
Ik ben een amateur met programmeren hoor...maar ik doe mijn best om er elke keer iets van te maken.
Ik ben nu bezig met een nieuwe website voor mijzelf. Nu heb ik via CSS 2 tekstvakken naast elkaar staan. Ik heb een beetje gesmokkeld met margins en float omdat ik het met alleen float niet voor elkaar kreeg. In DW zelf staan ze netjes naast elkaar, maar als ik een voorbeeldweergave doe in Safari dan staat het onder elkaar.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en uiteraard....hoe kan ik dit oplossen...
Dit is de code die ik tot nu toe heb, kan zijn dat er (veeeeeel) fouten in staan hoor
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Zelfverdedigingslessen en weerbaarbeid </title>
<style type="text/css">
<!--
#navigatiebalk_boven {
background-color: #0C0;
width: 1000px;
margin-right: auto;
margin-left: auto;
height: 30px;
}
#foto_groot {
height: 300px;
background-color: #FFF;
background-image: url(images/Foto%20Stop%202.jpg);
background-repeat: no-repeat;
background-position: center;
padding-top: 60px;
}
#tekst_rechts {
width: 450px;
margin-right: 314px;
float: right;
font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif;
font-size: 14px;
text-indent: 10px;
}
#tekst_links {
float: left;
width: 550px;
margin-left: 314px;
font-weight: normal;
text-indent: 5px;
}
body {
background-color: #CCC;
}
-->
</style>
<script type="text/javascript">
<!--
function MM_preloadImages() { //v3.0
var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array();
var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++)
if (a.indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a;}}
}
//-->
</script>
</head>
<body>
<div id="navigatiebalk_boven">Home | Wij zijn wij | Cursusaanbod | Referenties | Contact </div><!--einde navigatiebalk boven -->