mijn tv is kapot! hoe kan ik me beeldscherm nu weer laten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogierr

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
ik heb een vraag:

ik had mijn computer aangesloten op mijn tv. en ik had het ingesteld op nvidia beeldscherm (tv dus) via eigenschappen. maar nu is mijn tv kapot gedaan. dus de vraag is: hoe kan ik hem nu weer instellen op mijn eigen beeldscherm. ik kan niet naar eigenschappen want ik heb helemaal geen beeld op mijn beeldscherm alleen in het begin als ik opstart totdat het blauwe scherm komt en je in moet loggen.
weet iemand wat ik nu kan doen?

Als je de kabel van je computer naar de TV eruit haalt, moet Windows als het goed is zelf detecteren dat het niet verbonden is met het beeldscherm en overschakelen op het andere.

Die is er al uit. Alleen mijn beeldschermkabel zit er in.
In het begin heb ik beeld totdat windows opgestart is en je moet inloggen.
Dan valt het beeldscherm uit.

Monitor aansluiten op de kabel die eerst aan de tv zat

Als je NVidia control panel opent, moet het beeld ook weer normaal worden. Je zult dit wel op de gok moeten openen. Dus klik rechts op het bureaublad (waar je hoopt dat het bureaublad is ;) ), en bij mij is het 6x op pijltje omlaag drukken (W7, eerst beeld, sorteren op, vernieuwen, plakken, snelkoppeling plakken, dan nvidia controlpanel). Druk dan op enter. Als het goed is zou dat programma door moeten hebben dat er maar 1 scherm aanstaat.

Nogmaals, je zult even moeten gokken met het zoeken naar nvidia control panel zonder beeld ;)

Of je sleept je computer naar een andere TV in huis toe (of de TV naar de PC), sluit het aan en dan verander je de instellingen? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan