mijn vid help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
242
Ik wil een hulpje AUB

Hallo ik heb video gescreend en jah onderaan zit ik te chatten me iemand en bovenaan ben ik aan het spelen ... nou ik zou graag alleen die stukje wille waar ik spel en da stukje waar ik chat dat die weg is mer tis één video dus moet de bovenste stuk uitknippe is dat mogelijk...
 
Laatst bewerkt:
Ondanks je aanpassingen snap ook ik er helemaal niks van. Probeer nog eens in normale taal (geen sms, msn, chat) uit te leggen met welk programma je nu problemen hebt en wat je dan precies wilt.
 
ik vermoed dat je bedoelt dat je een video hebt gecaptured (sorry, is ook geen nederlands maar kan nu even niks beters bedenken) van je desktop, waarop je op dat moment aan het gamen én aan het chatten was. nu wil jij weten of je alleen het stuk waar je aan het gamen bent kunt knippen en daarvan een apart videobestand maken, zeg ik dat goed?
 
jah j ebedoelt het heel goed maar die stukje wnr ik aan het chatten was moet ook blijven ...
 
software om video te splitesen in tijd is er genoeg, maar software die een videobestand op de manier die jij bedoelt kan splitsen ken ik eigenlijk niet...:(
ik zal eens wat googlen, wellicht dat ik wat vind.
 
ik vrees dat ik je teleur moet stellen, volgens mij bestaat hier geen software voor.
maar James007 is hierin een expert, misschien dat hij nog wat vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan