Mijn videokaart vervangen (Packard Bell Imedia 5070)

Status
Niet open voor verdere reacties.

yozgatli66

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Hallo mensen van helpmij.nl

Ik heb een probleem met mijn pc ik wil graag mijn videokaart vervangen maar als ik dat wil doen weet ik niet wat ik er uit moet halen en dan ben ik bang dat ik mijn pc beschadig.:(

Goedemiddag,

Misschien is het even verstandig om dit in je lokale pc-winkel te laten bekijken is denk ik zo(niet rot bedoeld hoor) als ik je bericht lees lijkt mij dat het beste.;)

zou kunnen ik ga zo effe naar een pc winkel in mijn buurt kijken of zij er raad mee weten. maar in de tussentijd kijk ik wel of de mensen van helpmij hiervan af weten

hoi,

Och als dit wil kan ik je ook wel helpen hoor kijk eens met pc wizard welk moederbord en videokaart die er nu in zit en kijk gelijk even op je voeding hoeveel watt deze is en meld even welke kaart je in gedachten hebt

moederboord staat er :niet nader omschreven 2x
videokaart:VIA/S3G UniChrome Pro IGP
Processor Tempratuur:38C
Moederboord:36C
Power/Aux:52C

ik wou een nvidia geforce 5500 er in zetten:P

Och Frank die 5500 zal ook de kosten niet zijn maar inderdaad ligt er een beetje aan wat hij hiermee wilt bereiken

Neen klopt op zich (gedeeltelijk).
Maar stel.... dat die een paar tientjes moet betalen voor een 5500(wat ik al veel vind)kan die wellicht voor het 3-voudige ervan een compleet seccond hand systeem kopen met betere spec's.Waarmee ik dus wil aangeven dat het huidige al zeer verouderdt is.

Daarbij..wat zou die opschieten ermee idd.

En aan de TS: Nog welkom op Helpmij.nl

de videokaart die ik wil kopen is niet echt duur maar 35euro ik wil mijn videokaart vervangen omdat mijn huidige slecht is werkt niet goed met spelletjes maar mijn ram en mijn processor zijn wel goed om te gamen als ik op systemrequarementlab meeste van jullie kennen het wel zecht het heel de tijd dat mijn videokaart het probleem is:mad:

Zelfs ik vind 35 euro voor dergelijk systeem nog veel geld.Daarbij zal je er weinig mee opschieten.Een paar van de oudere generatie games zal wellicht iets makkelijker gaan maar dan houdt het wel op.

Modag een gedachte?

Hoi,

Ja 35€ voor z'n kaart is inderdaad goed betaald, misschien is het een optie om te vermelden wat de ts wil kunnen spelen en wat eventueel zijn budget is misschien dat we dan een ander advies kunnen geven.

videokaart kopen is niet mijn grootste probleem het aansluiten is mijn probleem:confused:

Hoi,

Heb je de kaart al dan neem gezien je antwoord wel .
Kun je een foto van de pc met de kast open plaatsen?

hmm ok over een minuut of 10 ofsow is hij geplaats nu kan het eve niet bezig met spreekbeurt;)

Hoi Frank,

Hij wil weten hoe hij dat moet doen die kaart erin zetten daarom wou ik een foto dan kan ik aangeven waar en hoe is meer voor de duidelijkheid voor hem

Ja dat snapte ik:thumb:

Mijn bronvermelding was even om in het topic aantegeven waar dit allemaal om draait.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan