Mijn Video's

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrC11

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum omdat, ik de meeste opdrachten wel zelf probeer op te zoeken op google of het zelf weet maar, bij deze misschien een makkelijke vraag kan ik het antwoord echt nergens vinden dus misschien weet 1 van jullie het wel!

Probleem:

Zoals je hieronder kan zien bij de afbeeldingen. Heeft De bibliotheek map "Video's" daarin een groep met mijn video's. Terwijl de bibliotheek map "Muziek" geen groep heeft. Maar, meteen de mappen in de groep laat zien. en bij Video's is de groep nog zichtbaar.

Hoe krijg ik de groep weg zodat, het precies hetzelfde word als de bibliotheek map "Muziek"?

video's.jpg muziek.jpg

Alvast bedankt!

Mvg,

MrC

Ah, sorry, verkeerd gelezen. Het hele punt is, je hebt de zichtbare mappen die je ziet, zodra je op Video's klikt, in die bibliotheek gezet.

Eigenlijk verschillen de beide bibliotheken niet, want ze laten hetzelfde zien: mappen met beeldmatriaal, en mappen met muziek.

Laatst bewerkt:
Dat klopt. Maar, als je op het plaat de pijl ziet dat stukje wil ik alleen weg ;) het verschilt ook niet. Maar, ik vind het mooier staan zonder groep

:D Gewoon zo ongv. ...:thumb:
-------------------------------
1.)- Op Start klikken
2.)-Recht in menu op Muziek rechte kant van muis klikken en Eigenschappen
3.)- In venster Eigenschappen van Muziek onder op > Een Map Opnemen < klikken
4.)-Voor jouw map geef je naam iTunes en klik eindelijk op > Map Opnemen <
-------------------------------------------------------
:thumb: Klaar is Kees :thumb:

Laatst bewerkt:
Alleen wil ik het bij Video's weg en nu dus ook bij Muziek weg hebben. Ik wil niet dat balkje daar boven hebben. Waar het pijltje dus bijstaat

Alleen wil ik het bij Video's weg en nu dus ook bij Muziek weg hebben. Ik wil niet dat balkje daar boven hebben. Waar het pijltje dus bijstaat..

(oohja dat pijltje bij muziek moet weergeven dat daar geen balk is. Moet niet verwijzen naar itunes.)

Ahh, zie je de text 'Rangschikken op:' rechts bovenin het venster staan? Klik daar eens op, en kies voor Map. Misschien dat, dat doet wat jij bedoelt.

Wat ik overigens doe, is i.p.v. de bibliotheken, gewoon een 'snelkoppeling' maken onder Favorieten.

Laatst bewerkt:
Die staat op map. Ik probeer het even wat duidelijker uit te leggen.

Bij map Video's zie je een verwijzing staan waar hij de map vandaan haalt maar dan in een balk. Met deze tekst erin "Mijn video's (3)"

Deze verwijzing staat er niet bij Muziek. Ik wil alleen de balk met verwijzing weg hebben. Zodat, het er mooier uitziet

:thumb: Alles kan verwijderen / of veranderen ( die verwijzingen ) :D jongen's ...:D
-----------------
maar zie ik hier is druk en......:o ..sorry ik wou me nie bemoeien ...:D

Laatst bewerkt:
ja als het kan kan je dan ook vertellen hoe het moet? ik wil alleen die balk in video's weg hebben

Het enige waar ik momenteel op kan komen, is de locatie van de bibliotheek aanpassen. I.p.v. de videomap, naar de inhoud van de videomap, als je snapt wat ik bedoel.

4f5e110e1c2ab-Naamloos.png

Laatst bewerkt:
Probleem lijkt nu opgelost

Wat ik heb gedaan: Rechtermuisknop op de map -> Eigenschappen -> standaardinstellingen herstellen.

Dit had ik al een paar keer gedaan maar, telkens bleef het maar zo en nu ineens zag ik een laad balk voorbij komen en stond het allemaal weer goed.
Ik snap nu niet hoe het nu eigenlijk is opgelost maar, het is opgelost! Terwijl die het eerst niet deed is best wel raar.

Bedankt Allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan