Mijn vista wallpapers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HUKED

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Ik heb ze weggehaalt, ze zijn nie mooi :P

Laatst bewerkt:
Welke programma heb je gebruikt (Ziet eruit als Photosoep) en kon je niet iets subtieler zijn met je "copyright"?

Wallpapers met zo'n giga afzender download ik sowieso niet, ik download hem voor de afbeelding dus dan wil ik ook zoveel mogelijk afbeelding hebben. :(

Het is logisch dat je het er op zet, maar dit slaat alles. :eek:

Ja ik weet het, ik maak het later wel kleiner.
btw: ik heb photofiltre gebruikt, Ik ga echt geen dure programma's gebruiken als het ook gratis kan :thumb:

Op nucia is XP_PC Eagle creek misschien is die adelaar afbeelding wel wat voor hem?

Opzich zijn ze wel goed, alleen bij dat kind van HP en bij die adelaars zijn Emma en die adelaar linksonder zo ''hoekig''. Misschien kan je die met een Mask (tja, zo gaat dat bij ''PhotoSoep'', of dat bij dat prog. van jou kan/gaat weet ik niet.) in de achtergrond laten vallen. Zoals hier (heb ff snel wat in elkaar geprutst)

emmacopymk7.jpg

Niet een heel goed voorbeeld, omdat er zowiezo randjes aan zitten omdat ik dat ff snel uit jouw plaatje moest halen (wat betreft je copyright, ik wil er verder niks mee doen hoor:p)

Opzich zijn ze wel goed, alleen bij dat kind van HP en bij die adelaars zijn Emma en die adelaar linksonder zo ''hoekig''. Misschien kan je die met een Mask (tja, zo gaat dat bij ''PhotoSoep'', of dat bij dat prog. van jou kan/gaat weet ik niet.) in de achtergrond laten vallen. Zoals hier (heb ff snel wat in elkaar geprutst)

emmacopymk7.jpg

Niet een heel goed voorbeeld, omdat er zowiezo randjes aan zitten omdat ik dat ff snel uit jouw plaatje moest halen (wat betreft je copyright, ik wil er verder niks mee doen hoor:p)

lol, ja ik zie wat je bedoelt, maar het zijn me eerste he ;)

Ik zou er graag één of twee uitzoeken die ik niet mooi vindt. Het lijkt erg onaantrekkelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan