Mijn voeding Is Kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thaszzz

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2011
Hallo, Mijn voeding is gister avond kapot gegaan, En ik heb waarshcijnlijk een nieuwe nodig alleen ik weet het niet zeker kijk dit is er gebeurt ;
Kijk ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe behuizing besteld, hij was gisteren binnen gekomen, en ik heb mijn oude pc "inhoud" Verplaatst naar die andere behuizing, naar een paar minuten rook ik een vreemde lucht, dus ik deed min computer uit om te kijken waar het vandaan kwam, ik had niks gevonden. Dus ik zet hem weer aan en toen stond hij echt 1 seconde aan, en toen sloeg hij ineens af, dus ik nog een keer proberen sloeg hij Wéér af.. Dus ik was benieuwd waar het door kwam, dus ik heb bij mijn vader een 350 Watt voeding uit zijn pc gehaald en die erin geprobeerd te doen en hij doet precies hetzelfde, na 1 sec (Nognieteens) Slaat hij af, Mijn oude voeding (Die nu dus waarschijnlijk kapot is) Was ook 350 Watt..

In de nieuwe behuizing zitten 3 ventilatoren ; 1 redelijk grote aan de voorkant met LED.
1 Kleine aan de zijkant met LED
en 1 aan de achterkant die ik er inmiddels al heb afgehaald, (Zonder de ventilator voor de CPU Meegerekent..)
Intern gehuegen is 2G
extern = 280 GB
voeding = 350 Watt.

Met vriendelijke groet, Thomas :D :)

Was ook 350 Watt..

In de nieuwe behuizing zitten 3 ventilatoren ; 1 redelijk grote aan de voorkant met LED.
1 Kleine aan de zijkant met LED
en 1 aan de achterkant die ik er inmiddels al heb afgehaald, (Zonder de ventilator voor de CPU Meegerekent..)
Intern gehuegen is 2G
extern = 280 GB
voeding = 350 Watt.

Met vriendelijke groet, Thomas :D :)

Het kan natuurlijk een montagefout zijn. Kortsluiting o.i.d.
Nou is 350W wel aan de lage kant, er zitten meer componenten in als alleen de hierbovengenoemde.
Denk (m.n.) aan je videokaart, optische drives etc.

Videokaart = een ATI HD 5450.
Optical heb ik niet,
En Harde schijf is dacht ik 7200 RPM

Laatst bewerkt door een moderator:
Afstandbusjes onder het moederbord gezet? ter voorkoming van sluiting.

350 W is niet veel maar voldoende. Zeker als je alles een op een over zet mag er geen probleem zijn.

Ron

What* Knip* Zijn Afstandsbusjes??? Hoezien die er uit en waar moet ik ze aansluiten?

Tussen mobo en je kast.

Afstandsbusje.jpg

Kun je nog een foto maken vani etsjes verder weg? Want ikkan niet zien waar ze precies zitten, Ik heb er trouwens ook nog nooit van gehoort, maar stel er heeft kortsluiting plaatsgevonden, Is mijn voeding nu dan ook onbruikbaar? Mvg..

AfstandsBusjes zijn ervoor gemaakt zodat er geen kortsluiting komt met je pc want de onderkant van je moederbord zit vol met puntjes soldeer, als die je kast aanraken krijg je kortsluiting. iemand die een kast vervangt zou dat toch wel moeten weten :P

Haha jaa maar dit was mijn eerste keer :P
Maar is mijn voeding/MOBO Nu nog wel te gebruiken?

Het is te hopen voor je.Ligt eraan in hoeverre je voeding daar een beveiliging voor heeft.

Oke ik heb net even gekeken boven, Die busjes zitten wel in mijn oude Kast, Maar zitten die ook automatisch bijgelevert Bij een nieuwe Behuizing? (advance Kappa 8808?)
Mvg.

Jep, nu maar afwachten... heb je meteen een trauma, dan durf je nooit meer een computer aan te raken :D
*snikt van het inhoudend lachen* vergeten afstandsbusjes te gebruiken, dat is het simpelste om erin te zetten,
maar als je het vergeet kan je het bijna wel schudden :)

Edit: Nee vaak niet, die moet je gewoon kopen die afstandsbusjes

HAHAHAHAA Jaa inderdaad nou, ik gaa het nu even proberen, Ik haal ze gewoon uit mijn oude kast ;)

vertel zometeen of het gelukt is ;)
DANKJULLIEWEL!! :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIJ IS GEMAAKT
jongens Jullie zijn Echtwaar de BESTE!!! :D:D:D:D:D
Met SUUUPER Vriendelijke Koninklijke dank Thaszzz! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan