Mijn voor usb vind geen apparaten met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellKeeper

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
23
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb sinds kort windows vista ulitimate op mijn pc gezet en nu doen mijn voor usb het niet meer.
Bijv als k mijn mp3 speler erin doet staat er op mijn mp3 speler dat hij verbonden is maar windows zegt dan helemaal niks.
Maar als ik hem in mijn achter usb doet dan pakt vista hem weer wel.
En hier voor met windows XP had ik er geen last van. (ik heb mijn pc niet losgedraaid sinsdien ofzow helemaal niks aangedaan)
Ik hoop dat iemand mij hiermee helpen kan alvast bedankt :)

Gr maarten

Sorry voor het posten in het verkeerde forum
 
Laatst bewerkt:
update / installeer de drivers van je usb eens.
 
Ik heb geproobeerd de drivers te vinden maar k heb wel een cdtje erbij maar dat is aleen voor xp en ik moet ze van vista hebben.
Het is een cardreader waar die usb op aangesloten zitten (kom ik net ook pas achter)
en de cardreader doet het ook niet.
Ik heb 2 namen: OTiCardReader, CardReader-2126
En op bijde gezogt via google en niks gevonden aleen in het duits en dat kan ik niet.
Hopelijk dat iemand nog ideen heeft al vast bedankt

Gr maarten
 
Je cardreader is offline. Bij mij zat er een gaatje in waarmee je met een speld oid de reader kon resetten. daarna werkte hij weer tot en met de volgende keer. Nooit kunnen vinden waarom. De fabrikant heeft er toen een nieuwe ingezet
 
Ik kan nergens het gaatje vinden zouw wel aan mij liggen:p
Ma de 2 andere usb naast de cardreader doen het wel weer dus eigenlijk het probleem opgelost.
Dat de cardreader het niet doet zonde maar mesgien binnen kort een nieuwe kopen als dat nog nodig is want gebruikt hem zelf tog niet:p
Mesgien een tip voor andere mensen als je windows vista instaleert en vista pakt je voor usb niet op trek de kabel ff los en doe hem op de zelfde plek weer terug op het moederbord heeft bij mij bij de voor usb wel geholpen toen net instaleerde hij de drivers van mij voor usb.
Mensen heel erg bedankt voor jullie hulp ik ben weer heel erg tevreden want mij doel dat de voor usb het moet doen is berijkt.

Gr maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan