de Brandweer
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2002
Hallo ik heb een vraagje, ik heb een computer en mijn vriendin een laptop nu is het zo dat de harde schijf van de laptop naar de hemel is en nu moet ik als handige harry op de pc het voor elkaar zien te krijgen dat de e-mail van mijn vriendin gescheiden word van mijn e-mail.
ik heb dus 2 adressen die apart van elkaar binnen moeten komen ik ben al aan het uitvinden geweest met de indentiteiten maar als ik een mail stuur vanaf adres 1 komt ie ook weer binnen op adres 1.
is er iets dat ik apart de mail binnen kan krijgen. dus eigenlijk 2 brievenbussen op 1 computer en als ik mijn brievenbus open dat ik dan niet haar mail binnen krijg en andersom.
alvast bedankt voor de gedane moeite,
René:thumb:
ik heb dus 2 adressen die apart van elkaar binnen moeten komen ik ben al aan het uitvinden geweest met de indentiteiten maar als ik een mail stuur vanaf adres 1 komt ie ook weer binnen op adres 1.
is er iets dat ik apart de mail binnen kan krijgen. dus eigenlijk 2 brievenbussen op 1 computer en als ik mijn brievenbus open dat ik dan niet haar mail binnen krijg en andersom.
alvast bedankt voor de gedane moeite,
René:thumb: