Mijn website kan niet worden gevonden in google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen compliant header...

Geen Metatags en de <BODY> tag ontbreekt.

By the way; waarom die redirect? Waarom niet gelijk de openingspagina?

Niet leuk

Hoi,

Google vind het ook nooit leuk als die word door gelinkt naar een andere pagina.
Je kan dus beter de begin pagina weg halen. En gewoon meteen de pagina weergeven waar je naar toe word gelinkt! :D

Zonder voorpagina

Bedankt voor jullile reacties!

Het logo past niet goed in het ontwerp van de website. Daarom heb ik eerst die openings pagina gedaan. Hmmm dus het is beter als ik bijv. decoplant plaatje onder aan de website zet. En btw wat is een compliant header? Bedoel je daarmee gewoon de header?

Ik ga het proberen zonder openingspagina, moet ik dan mijn website opnieuw toevoegen via addurl?

je kan je website niet zelf toevoegen bij google. je kan hem wel aanmelden maar dat zal zeer waarschijnlijk geen nut hebben.

als je in google gevonden wil worden moet je META TAGS gebruiken. dit is ervoor bedoeld zodat de googlebot weet waaronder die de website moet plaatsen. verder kun je een meta robot gebruiken om te laten weten dat je de googlebot volledige toegang geeft tot alle links in je website. dit kan je ook niet toelaten zodat alleen je hoofdpagina kan worden weergegeven in google en niet een of andere pagina diep in de website.

leesvoer: http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/promotie/meta-robots.php :cool:

succes:thumb:

Compliant = voldoet aan eisen...

In dit geval eisen om door de robots van Google te worden geindexeerd..

Kijk eens op de site van google...ergens staat ook wat info voor bijvoorbeeld een sitemap...dat indexeert je webpagina's wat makkelijker en dus sneller... en met een sitemap heeft het aanmelden enig nut...niet veel maar enig...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullile reacties!

Het logo past niet goed in het ontwerp van de website. Daarom heb ik eerst die openings pagina gedaan. Hmmm dus het is beter als ik bijv. decoplant plaatje onder aan de website zet. En btw wat is een compliant header? Bedoel je daarmee gewoon de header?

Ik ga het proberen zonder openingspagina, moet ik dan mijn website opnieuw toevoegen via addurl?

Waarom maak je dan niet een nieuwe layout waar het logo wél bij past?

Ja maar...................
welke zoekwoorden wens je dan te gebruiken.
Er staat niks op de site op lijkt mij..........
3 pagina's met wat?

En waarom is
http://www.decoplant.nl/spathiphyllum.jpg
3 MB groot?

Schrijf eerst maar eens een verhaal.(In Word of kladblok)
Splits dit in vijf of zes pagina's. (Met nuttige info)
Maak een NL en Engelstalig deel.

Kijk nu of je gewenste zoekwoorden in je tekst hebt.
Geef plaatjes een alt tekst (zoekwoord)

Aanmelden via www.vinden.nl

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan