Mijn website met Joomla is offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjen370

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
hallo,

mijn website die gebouwd is met joomla is offline. Ik denk omdat deze te lang niet is geupdate. Nu is mijn probleem, dat ik niet weet welke versie ik had, dus ik niet weet welke upgrade ik moet downloaden. Weet iemand hier een oplossing voor?

Gr

Kun je dit nog wel.

Ga naar Administrator > System > System Info - Joomla Version

Hoi. Zomaar een idee. Kun je iets met FTP achterhalen werkte, of werk je daar mee, inloggegevens enz enz.:shocked:

Hoi. Zomaar een idee. Kun je iets met FTP achterhalen werkte, of werk je daar mee, inloggegevens enz enz.:shocked:

ik weet me login naam en wachtwoord nog wel, ik kan er alleen niet meer inkomen... hij geeft een melding dat de website offline is.

Dus dit ongeveer krijg je.
Als je site offline staat en je typte je eigen site naam .nl
dan krijg je een joomla login, login met je joomla gegevens die als je inlogd bij www.jesitenaam.nl/administrator < deze gegevens moet je intypen als je het loginscherm krijgt bij je eigen site
www.jesitenaam.nl < LETOP: hij moet wel offline staan, en dat staat hij klopt dat.

Normaal gesproken is de backend gewoon bereikbaar als de site offline staat.
Is de melding die je ziet een Joomla melding of een melding van je internet browser? Dan is er iets anders aan de hand.

Laatst bewerkt:
Dit kun je nog overwegen als je het wachtwoord en je loginnaam nog weet zoals je eerder zei.

Joomla kun je met FTP opnieuw er overheen zetten, net als een nieuwe installatie. Enige is dat je de map installation NIET mee moet overzetten. Installatie is niet nodig (heb je als eens gedaan). Daarmee zijn in ieder geval de Joomla! core bestanden weer hersteld.
En als ik dit zo leest zit het probleem juist in een van de Joomla! bestanden.

Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon joomla 1.7 of weet ik wat de nieuwste versie is downloaden, en alles over elkaar heen plakken behalve de "installation" map...

Dus dit ongeveer krijg je.
Als je site offline staat en je typte je eigen site naam .nl
dan krijg je een joomla login, login met je joomla gegevens die als je inlogd bij www.jesitenaam.nl/administrator < deze gegevens moet je intypen als je het loginscherm krijgt bij je eigen site
www.jesitenaam.nl < LETOP: hij moet wel offline staan, en dat staat hij klopt dat.

Normaal gesproken is de backend gewoon bereikbaar als de site offline staat.
Is de melding die je ziet een Joomla melding of een melding van je internet browser? Dan is er iets anders aan de hand.

snap er helemaal niks van... wat bedoel je te zeggen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan