mijn website veranderd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluemonika

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Hallo allemaal.

Ik wilde vandaag mijn website updaten via de ftp wat normaal altijd goed gaat. ik kon gewoon inloggen op de ftp en mijn files overbrengen maar toen ik online wou kijken hoe mijn website eruitzag....was er dus niks veranderd.

-Ik had vervolgens natuurlijk op f5 gedrukt maar dat wilde niet helpen
-daarna heb ik de pagina's die ik wilde updaten gedeleted van de ftp en er opnieuw opgezet...het grappige is...dat wanneer ik die files delete, ze online evengoed nog in hun oude versie worden weergegeven. maar het deleten en heruploaden mocht dus niet helpen want de oude versies van de pagina's blijven erop staan.

- tenslotte heb ik aan een kennis van wie de ftp is, dit gemeld en hij zei dat dit ook voorkwam bij andere sites van hem. hij heeft de helpdesk gebeld maar zelfs zij wisten niet wat er aan de hand was en hij wist zelf ook niet wat hij er verder aan kon doen.

ik heb ook een ander ftp programma uitgeprobeerd maar het maakte niets uit. de pagina's veranderen gewoon niet.

ik moet toegeven dat ik dit wel enkele keren heb meegemaakt en het soms een uur duurde eer de pagina was veranderd maar dit is zeer vervelend. weet iemand waardoor dit komt en wat er aan te doen is?

alvast bedankt.

Zul je toch moeten vragen aan de helpdesk of de partij waar je website gehost wordt.
Zelf kun je verder niets doen en wij hier ook niet.

Tardis

Met welke browser werk je? Als ik mijn websites maak, dan bekijk ik hem altijd met IE. Met Firefox ziet hij er altijd nog zoals de oude site uit, want Firefox behoudt de cache vrij lang.

Gooi voor de zekerheid de cache van je browser maar eens leeg.

ik gebruik altijd IE. ik heb geen firefox. Maar ik zal zowieso eens naar de cashe kijken en zien of het daaraan ligt

Al eens je website ververst met CTRL + F5?

graag wel mijn eerste bericht goed doorlezen he.

ik heb ondertussen mijn cache leeggemaakt en zelfs de computer opnieuw opgestart maar er is nog steeds geen verschil....dit is zeer frustreren want als ik die pagina open via mijn ftp, laat hij de geupdate versie zien maar kijk ik gewoon via internet dat blijft hij het oude laten zien.

Wat bedoel je met de pagina openen via FTP? Via FTP kun je je pagina niet bekijken. Zet je je bestanden wel in de Public_HTML of iets dergelijks? Zet je pagina hier eens neer? Dan maak ik wel een screenshotje en zet ik die hier neer zodat jij weet of het goed is.

Wat bedoel je met de pagina openen via FTP? Via FTP kun je je pagina niet bekijken. Zet je je bestanden wel in de Public_HTML of iets dergelijks? Zet je pagina hier eens neer? Dan maak ik wel een screenshotje en zet ik die hier neer zodat jij weet of het goed is.

je kunt in ftp wel op " bekijken" drukken zodat je de documenten/pagina's kan zien. ze worden dan niet weergegeven zoals een volledige html pagina zoals in IE maar eerder in alleen maar text of codes. maar via de text kan ik zien dat de nieuwe geupdate versie van mijn webpagina wel goed in de ftp staat maar het word op een of andere manier niet online weergegeven direct.

en ja ik heb het niet verkeerd neergezet in de ftp dat weet ik zeker. ik gebruik al jaren dezelfde ftp en upload de bestanden al jaren indezelfde mappen etc. en het ging altijd goed dus daar ligt het niet aan.

en welke pagina wil je dat ik hier neerzet? wil je dat ik een screenshot maak van mijn ftp met alle bestanden erin ofzo?

als jullie screenshots nodig hebben van een bepaald iets zodat jullie mij verder kunnen helpen dan wil ik dat wel doen. zeg maar wat jullie willen zien...al vrees ik dat aan de ftp niet veel te zien valt.

Nee, ik wil weten wat de url van je site is. Misschien doe je toch iets niet goed met caching. Anders zou ik het ook niet weten, want zo te zien heb je verder wel alles goed gedaan.

frontpage:

site1o.png

Vervolgpagina

site2ib.png

ik weet niet echt wat je nu probeerd te laten zien aangezien dit is wat ik normaal ook zie. het hele punt is dat ik steeds dit juist zie en ik niet de nieuwe versies die ik heb geupload naar de ftp meer kan zien.

ik denk dat het een server probleem is waar ik verder weinig aan kan veranderen. ik heb mij al aangemeld bij een nieuwe hosting service.

Ik wil hiermee laten zien hoe jouw site er bij mij uitziet, dus nu kunnen we uitsluiten dat er echt wat mis is.

Prima dat je je aangemeld hebt bij een andere hoster, dan weet je in ieder geval dat het goed komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan