Mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik wou nogmaal graag mij website beoordeeld hebben voordat ik hem officieel online zet. Hier is de link...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Zeer slecht leesbaar, zeker die witte lettertjes in de groene balken

Ben ik het niet mee eens, maar ik zal er eens naar kijken. Ik wacht ook verdere reacties even af...

Toch bedankt:thumb:!

Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar ik moest toch echt mijn bril gaan opzoeken om het te kunnen lezen en bij andere sites heb ik dat nooit....
En dat soort dingen schrikt bezoekers af!

Ach ja, de website is bedoeld voor bepaalde mensen die erin geintreseerd zijn, het hoeft geen enorme bezoekersaantallen te trekken, dus ik denk dat ik het maar zo laat. En het is toch maar een website die ik een beetje uit verveling in elkaar heb gezet.

De combinatie van wit grijs en groen is mooi, maar ik moet poster hierboven gelijk geven dat het wit op het groen niet echt duidelijk is (ik heb geen bril nodig om het te lezen, maar laten we zeggen dat het niet overduidelijk is).

Waarschijnlijk moet er vanboven voor 2009 het copyright symbool komen (of mss nog iets anders) i.p. daarvan staat er een ?-symbool. Dit waarschijnlijk omdat het symbool niet juist getoond wordt.

Voor de rest: Goed:cool:

klop,...

als je niet weet wat er staat is het moeilijk leesbaar...:)

Dan ben ik blijkbaar toch niet de enige met die mening.....

Ik zal eens wat andere kleuren proberen, en misschien update ik de site wel even...

De combinatie van wit grijs en groen is mooi, maar ik moet poster hierboven gelijk geven dat het wit op het groen niet echt duidelijk is (ik heb geen bril nodig om het te lezen, maar laten we zeggen dat het niet overduidelijk is).

Waarschijnlijk moet er vanboven voor 2009 het copyright symbool komen (of mss nog iets anders) i.p. daarvan staat er een ?-symbool. Dit waarschijnlijk omdat het symbool niet juist getoond wordt.

Voor de rest: Goed:cool:

Welke browser gebruik jij, want ik zie in Chrome en in IE (versie weet ik zo niet) beide gewoon een copyright???

firefox de nieuwste

Die beneden werkt wel

En bij mij IE 8 zie ik dit zelfs niet staan:

<!-------------------------------------------------------------------------------------------- File: index.html Author: Bas Dalenoord, � 2009 Date: 20-03-'09 Description: Basic page of my renewed website ---------------------------------------------------------------------------------------------->

Bijlagen

• Probleem.png
    Probleem.png
    78,2 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Leuke website,
Goed leesbaar. Onze ogen zijn toch anders :)
Een beetje klein.....Maar ik denk, als je toch zo bezig bent, een paar games of tools erop zette(alle software die je op je comp hebt!) (grapje) Maar dat is toch leuk?

Leuk

7.5/10

Ik heb de letterkleur veranderd. En is het copyright-teken nu wel goed weergegeven???

En hoe die comment op de pagina terecht komt in FF weet ik niet, iemand een idee???

Ook heb ik het volgende ondekt, namelijk dat mijn IE het logo donkerder kleurt dan de achtergrond. In andere browsers is dit niet zo. Weet iemand hoe dit komt???

Laatst bewerkt:
UPDATE=

1) Tekst is beter leesbaar
2) Je comment staat er nog altijd in FF
3) In je portfolio kan ik niet klikken op de map afbeeldingen en logo's. Er staat dat er 1 lement in zit maar ik kan er niet in.

informatie over in welke scripttalen => informatie in welke scripttalen

Ben je geïntreseerd => geinteresseerd

makkelijk te vinden, om het jullie makkelijk te maken => 2x makkelijk kan niet in 1 zin

zoals vaak algemeen bekend => zoals algemeen bekend

Deze bevind zich nog => Deze bevindt zich nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan