Mijn whatsapp doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Goedenavond, ik heb een samsung galaxy trend en ik had al een melding gehad dat mijn whatsapp ge-update moet worden. Ik had het tot nu toe genegeerd, maar nu heb ik er problemen mee. Ik moest het nu wel upgraden en ik probeerde het met een wachtwoord van mijn Hotmail. Dat lukte niet. Toen probeerde ik het met mijn gmail account. Die heb ik vorige week aangemaakt, maar ook dat wachtwoord werkt niet. Ook op de computer kan ik niet bij mijn gmail inloggen. En whatsapp van mijn telefoon verwijderen lukt niet, want ook daarvoor moet ik me inloggen. Wat nu?
 
Als je niet bij gmeal in kunt loggen heb je een verkeerd wachtwoord, vraag een nieuw aan.
 
Dat kan niet, want ik heb hem vorige week aangemaakt en ik heb meteen het wachtwoord opgeschreven.
 
Voer je alles wel in met kleine en hoofdletters cijfers enz.
Anders zou ik toch maar eens een nieuw wachtwoord aan vragen bij gmail
 
Ik heb het ww veranderd, maar nu heb ik 2 dingen:
Ik kan mijn gmail niet koppelen aan mijn hotmail account
Waar kan ik de inbox van gmail vinden?
 
Ik heb een nieuw account aangemaakt. Ik heb mijn mobiel aangezet, heb me aangemeld (dat is goed gegaan). Ik opende mijn whatsapp, wil het downloaden en krijg de melding dat ik me moet aanmelden?!? :rolleyes:
 
Das vast nog het oude account... de oude WA verwijderen en de nieuwe downloaden via internet en dan installeren?
Het is niet duidelijk of je het zo gedaan hebt...
 
Eindelijk is het gelukt. Ik kwamerachterdat ik me moest inloggen op de app van gmail. Dat hebikgedaan, ik konmijnwhatsapp bijwerken en het is opgelost. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan