Mijn whatsapp doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

SharonOsbourne

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2012
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af, kan iemand mij misschien helpen?
Ik heb mijn nokia c3 al wel anderhalf jaar, en ik heb er krab een half jaar geleden Whatsapp op gedownload.
Dit verliep vlekkeloos, alleen, ik wilde hem net openen, en toen zei mijn telefoon: 'this copy of Whatsapp has expired. Please click upgrade to start the upgrade process' dan klik ik daarop. En dan zegt hij: 'meld u eerst aan bij Packet-Gegevens' dat begrijp ik niet, want ik sta bij packet-gegevens altijd online. Als ik dat meld u aan bij packet-gegevens weg klik, zegt hij ook nog: koppeling niet beschikbaar. Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet, ik krijg binnenkort een iPhone, maar zo lang kan ik niet wachten! Weet iemand misschien de oplossing??

Alvast bedankt!

Whatsapp is verlopen. tegenwoordig gaat whatsapp geld vragen voor hun service (iOS 90 cent) (Google Play 99 Cent) dacht ik
bij Nokia (OVI) weet ik het niet zeker. maar zowiezo vraagt nokia ook om creditcard gegevens omdat je anders niet kunt betalen

Mvg. AsusUser

Hallo,

Bij Nokia, is het ook geld alleen moet je via de pagina van whatsapp dat doen.

Als ik het zo begrijp is het eenmaal per jaar betalen.

Vooralsnog is die van mij gister weer automatisch verlengd(gratis). Ondanks 2 weken van te voren de meldingen.

Al geprobeerd om het te verwijderen en weer opnieuw te instaleren?

En welkom trouwens op Helpmij.nl:thumb:

Laatst bewerkt:
Dankje! :d
Ik durf hem niet te verwijderen, want als ik de winkel open, sluit ie gelijk weer af. Misschien ligt dat aan de internet verbinding, ik ben van plan het morgen eens bij iemand anders te proberen ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan