Hallo,
Ik heb een HP Compaq 8510w, sindskort opnieuw XP geinstalleerd.
Alle nieuwe drivers zijn geinstalleerd.
Mijn probleem is:
Zodra ik een draadloze netwerkverbinding wil maken, en dus netwerklijst wilt vernieuwen.
geeft hij aan dat er geen draadloos netwerk is gevonden binnen bereik.
Soms zie ik wel een lijst met alle toegangspunten, en zie ik mijn router tussenstaan met "automatisch"verbinden. Maar dan blijft hij zoeken en maakt geen connectie
Dit terwijl mijn Linksys Router gewoon naar behoren werkt, ik kan via mn mobiel en pc in een andere kamer wireless internetten. Ook staat mijn Wifi knopje aan op de laptop.
En na een tijdje doet ie het weer wel. Ook na restart van laptop gaat ie automatisch verbinding zoeken. Maar ik merk als ik mn laptop een tijdje uit heb staan dat ie weer moeite heeft om connectie te maken.
Kortom: mijn wifi werkt instabiel op de laptop. En router werkt gewoon prima.
Wie kan mij adviseren? Alvast bedankt!
Gr. Lam
Ik heb een HP Compaq 8510w, sindskort opnieuw XP geinstalleerd.
Alle nieuwe drivers zijn geinstalleerd.
Mijn probleem is:
Zodra ik een draadloze netwerkverbinding wil maken, en dus netwerklijst wilt vernieuwen.
geeft hij aan dat er geen draadloos netwerk is gevonden binnen bereik.
Soms zie ik wel een lijst met alle toegangspunten, en zie ik mijn router tussenstaan met "automatisch"verbinden. Maar dan blijft hij zoeken en maakt geen connectie
Dit terwijl mijn Linksys Router gewoon naar behoren werkt, ik kan via mn mobiel en pc in een andere kamer wireless internetten. Ook staat mijn Wifi knopje aan op de laptop.
En na een tijdje doet ie het weer wel. Ook na restart van laptop gaat ie automatisch verbinding zoeken. Maar ik merk als ik mn laptop een tijdje uit heb staan dat ie weer moeite heeft om connectie te maken.
Kortom: mijn wifi werkt instabiel op de laptop. En router werkt gewoon prima.
Wie kan mij adviseren? Alvast bedankt!
Gr. Lam
Laatst bewerkt: