Hoi, ik zit met een raar probleem, ik heb hier een computer met windows 7 die op Sata 1 geinstalleerd staat.
Verder zit er op Sata 2 een extra backup schijfje.
Nou wil het geval, zodra ik de schijf op Sata 2 verwijder dan wil windows 7 ook niet meer opstarten, ook de boot repair doet dan niets meer.
Zodra ik de Extra Sata 2 schijf weer aansluit dan start alles weer normaal op.
Ik kan dus ook niet een derde schijf op Sata 3 aansluiten want dan krijg ik het zelfde verhaal als hierboven.
Weet iemand hoe ik zonder de tweede schijf wel alleen van de C schijf die op Sata 1 staat kan opstarten.
Zouden er soms opstart bestanden op die Sata 2 schijf staan die eigenlijk op de C schijf op Sata 1 horen te staan en dat hij daarom niet start zonder die extra schijf ?
Heb je een idee of oplossing, ik hoor het graag van je.
Bij voorbaat mijn Dank.
Groeten Barney
Verder zit er op Sata 2 een extra backup schijfje.
Nou wil het geval, zodra ik de schijf op Sata 2 verwijder dan wil windows 7 ook niet meer opstarten, ook de boot repair doet dan niets meer.
Zodra ik de Extra Sata 2 schijf weer aansluit dan start alles weer normaal op.
Ik kan dus ook niet een derde schijf op Sata 3 aansluiten want dan krijg ik het zelfde verhaal als hierboven.
Weet iemand hoe ik zonder de tweede schijf wel alleen van de C schijf die op Sata 1 staat kan opstarten.
Zouden er soms opstart bestanden op die Sata 2 schijf staan die eigenlijk op de C schijf op Sata 1 horen te staan en dat hij daarom niet start zonder die extra schijf ?
Heb je een idee of oplossing, ik hoor het graag van je.
Bij voorbaat mijn Dank.
Groeten Barney