mijn windows xp is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

bilal

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
24
hallo,

Mijn w xp is traag geworden en ziet er nu heel net windows klassiek uit en start heel langzaam op dus alles is nu heel traag geworden weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen want ik gooi binnenkort echt deze computer uit het. :confused:
 
Hmmm... ben je wel achter de juiste computer gaan zitten? ;)

Maar goed, probeer eens dit om dat klassieke weergave op te lossen:

Ga naar Start en click dan op Uitvoeren.

Type nu in het venstertje dat verschijnt:

desk.cpl

Nu zie je onder het tabblad Themas een selectie staan, zorg dat deze op Windows XP staat.

:thumb:
 
windows xp stijl staat er niet tussen

hallo,

Ik heb net die opdracht uitgevoerd maar windows xp stijl staat er niet tussen alleen windows klassiek:confused: . En een keer kwamen van die windows updates die had ik geinstaleerd (sevice pack 2) en toen werd alles heel traag:( ik zou echt niet weten hoe het komt. weet u miss hoe dat komt:) .

alvast bedankt
 
Kijk eens bij:
Start>configuratiescherm>software, of hier "Windows XP Service Pack 2" tussen staat.
Verwijder deze eens en kijk of het dan beter gaat.
 
service pack 2

hallo,

die service pack 2 staat er tussen maar als ik die verwijder gaat die windows niet stuk ofzo:( want daar ben ik bang voor:confused:

:thumb:
 
Je moet dan altijd een backup maken vooral als je service pack 2 of een andere service pack of grote update installeerd want

Voorkomen is beter dan genezen..
En bijna iedere redelijk nieuwe computer heeft wel een cd of dvd brander
 
Nee, de computer zal niet stuk gaan,
als het goed is kan je zo weer terug naar de situatie voordat je sp2 had geinstalleerd.

Ik zelf heb het laatst met een laptop gehad, die zat onder de spyware, en toch sp2 geinstalleerd...

Alles, maar dan ook alles liep vast pas nadat ik sp2 had gedeinstalleerd kon ik wat met nav, spybot en adaware doen.

Succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan