mijn Word (2007) werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laysiv

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
Berichten
9
Heey!
Ik heb een tijdje terug een laptop gekocht waar Vista opstaat.
Nu heb ik al enige tijd daar de Word op gebruikt.
Ik kwam terug van mijn 'vakantie' en nu werkt die opeens niet meer.
Als ik Word open, dan komt eerst dat gedoe over die productiecode enal, dat negeer ik want ik weet begot niet waar ik die code kan vinden van mijn laptop. Maar als ik dat genegeerd heb, kan ik opeens niets meer doen. Typen, afdrukken en op alle andere symbooltjes klikken gaat niet meer.. Zou het dan aan dat codegedoe liggen?
Want voor mijn 'vakantie' deed ik net hetzelfde (gwn negeren) en toen kon ik wél typen e.d.

Iemand die weet wat er scheelt?
Want 1 september komt er aan, en ik zou graag hebben dat mijn Word weer werkt :')


Laysiv
 
Bij aankoop van nieuwe laptops zit gewoonlijk een 60 dagen proefperiode van Office. Die is dus nu voorbij en zal je hem moeten aanschaffen. Helaas maar zo is het !!

Daarom vraagt hij dus om een code. Dit is om hem weer te activeren.
 
Laatst bewerkt:
ik vermoed dat jou word nog niet geactiveerd is of dat je een "trial" versie gebruikt. om Word te blijven gebruiken zul je de code moeten invoeren. die zal op de officiele word documentatie staan die je bij je laptop kreeg, kreeg je die niet dan heb je een trail en dan zul je word nog moeten aanschaffen.
 
ik vermoed dat jou word nog niet geactiveerd is of dat je een "trial" versie gebruikt. om Word te blijven gebruiken zul je de code moeten invoeren. die zal op de officiele word documentatie staan die je bij je laptop kreeg, kreeg je die niet dan heb je een trail en dan zul je word nog moeten aanschaffen.


Ga er maar vanuit dat het een trial (probeerversie) is. Is vrijwel altijd zo op laptops. Welke laptop is het? Merk en type?
 
Pfoe seg.
Ik zal dan nog eens tussen die papieren kijken, en anders zal het aanschaffen worden.
Jeuj..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan