mijn zoon print mij arm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaas Knaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Ik heb een pracht van een zoon: 4 jaar oud en hij is gek op printen van kleurplaten.
Vanochtend is er een forse stapel uitgegaan waar hij toch voor enkele maanden genoeg te kleuren zou moeten hebben... Mijn papiervooraad, tonar en portomonee zijn daar niet blij mee.
En dat is de rede van mijn hulpvraag.
Op mijn computer met XP heb ik een aantal ingangen gemaakt. Een voor mijn vrouw, een voor mijn zoon en voor mij natuurlijk ook.

Wat ik zou willen is dat ik mijn zoon kan afsluiten van een printer, vanaf zijn desktop gestarte pogramma's.

Bij de pogingen die ik tot nu toe gedaan heb, snij ik mijzelf in de vingers want ik blijk daarmee ook de instellingen voor mijn desktop te hebben gewijzigd.

Hoe kan ik het printen vanaf de desktop van mijn zoon blokkeren terwijl ik zelf daar geen hinder van ondervind?

Kan jij mij een serieuze oplossing bieden?

Alvast bedankt,
Klaas

Laatst bewerkt:
Als het goed is, kun je zijn account wijzigen in een "Gebruikers" account, en niet een "Administrator".
Voordat je dat doet, eerst de printer op zijn account verwijderen.
Login op zijn account.
Start configuratiescherm, printers, juiste printer selecteren, rechterklik, verwijderen.

Daarna om zijn account te wijzigen, inloggen op je eigen account, met admin rechten.
start > uitvoeren > control userpasswords2 [enter]
Dubbelklik zijn account, groepslidmaatschap, en die wijzigen in "Gebruikers".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan