• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

MijnBestand.nl stopt per 1 december 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Office versie
Microsoft 365
Zo nu en dan wordt voor grotere bestanden verwezen naar http://www.mijnbestand.nl/. Op die site staat nu te lezen: MijnBestand.nl stopt per 1 december 2014. Het is niet meer mogelijk om bestanden te uploaden op MijnBestand.nl. Bestanden die reeds zijn geüpload blijven tot 1 december beschikbaar om te downloaden. Wil je bestanden uploaden? Ga dan naar wetransfer.com

Of, want waarom zou je je moeten inschrijven, niet naar http://wikisend.com? Tenzij je graag ergens lid van bent natuurlijk :)

Michel,

Dank. Ik kende alleen deze twee.

Via SIDN
mijnbestand.nl en mijnalbum.nl zijn van MijnAlbum BV
De "status" van beide domeinen is gewijzigd op 2014-10-29
Wat die wijziging is mag je zelf invullen, ik heb wel/geen idee :)

Laatst bewerkt:
Bij Wetransfer is inschrijven evenmin nodig.

@snb: Ik las elders op het forum dat je daar wél moest inschrijven om bestanden te kunnen uploaden. En inderdaad, als je probeert om een bestand te uploaden zonder email adres, krijg je:
Doh! Het lijkt erop dat je vergeten bent om e-mailadressen in te voeren om naar te versturen.
Niet echt vriendelijk.... Daar heb je bij Wikisend in ieder geval geen last van. Maar wellicht heb je aandelen in wetransfer :)

Het lijkt me toch niet echt verschrikkelijk om twee keer je eigen emailadres in te voeren: als afzender en als geaddresseerde.
Dat noem ik geen 'inschrijven'.

PS. Ik moet nog 9 maanden wachten voor ik ze mag verkopen; in de tussentijd moet de koers dus toch nog wel even opgevoerd worden. ;)

Laatst bewerkt:
of je geeft als afzender abc@abcdefghb.nl
Werkt ook. Alleen je krijgt dan geen email dat de bestanden zijn gedownload.

Maar waarom zou je überhaupt een oplossing kiezen die méér werk vraagt dan een die dat niet doet? Vind ik een beetje masochistisch :D

De invoer van je eigen emailadres masochistisch ?

Er is in ieder geval over 2 dingen nagedacht:

- je bestand plaats je meestal voor een ander, waarom die ander er niet meteen op geattendeerd via zijn/haar emailadres (slim)
- je bestand plaats je meestal voor een ander, waarom jezelf niet laten weten dat die ander het heeft binnengehaald (slim)

In tegenstelling tot wikisend is er nagedacht vanuit de gebruiker (prijzenswaardig).

Wat een simpele mededeling over een komende sluiting al niet teweeg kan brengen.

De reakties kwamen niet op het signaal van de sluiting maar op de suggestie van het alternatief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan