Mijnd dvd speler gaat niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcjam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2012
Mijn dvd speler gaat niet meer open, nadat ik windows xp geinstaleerd heb. Ik heb eindeloos lopen zoeken op het internet, om dit probleem op te lossen. Maar het is niet gelukt. Wie wilt mij helpen?

Rechtgebogen paperclip in gaatje steken in de buurt van je DVD laatje en hij zou open moeten gaan.

Vertel een s wat meer over je PC.
IDE of SATA ?
Brand er wel een lampje op je DVD ?

Groeten Marcel

Ik heb dat paperclip al gebruikt maar dat helpt niet, en er brand ook geen lampje. Over mijn computer, het enige wat ik weet is dat het een intel pentium dual cpu e2160 1.80 ghz is. En nog bedankt voor je snelle reactie.

Ik was het vergeten te melden, maar bij deze computer staan mijn cdromschijf er niet bij, dus het is alsof de dvdspeler en het computer niet verbonden is

Groetjes Daan

Laatst bewerkt:
Ik heb precies het zelfde met xp :S

Ligt je pc horizontal of verticaal

Als je pc verticaal ligt leg hem horizontaal en druk met je vinger op de klep, en probeer hem te openen,

Heb je toevallig een dell optiplex (of andere serie>?)

Nee ik krijg hem niet open. Ik heb een samengestelde computer, dus ik denk dat ie geen merk heeft. Maar hoe komt het da de dvd speler niet niet bij mijn computer staat. Ik denk als ik dat goed krijg , dan zou die het moeten doen toch?

Probeer eens een ander voedingskabeltje.
Paperclip zou altijd moeten werken, je moet wel een beetje doorduwen, je moet wat weerstand voelen.
Wanneer je vervolgens een cd-rom in je laatje stopt en het laatje dichtduwt dan zou hij moeten gaan draaien en het lampje op de cd-speler zou moeten knipperen.

Maar het lijkt erop dat ie gewoon stuk is.
Voor een paar tientjes heb je al een nieuwe.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan