mijndocumenten op :E

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquabluee

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2005
Berichten
38
Hoi,

ik heb xpmediacenter geinstalleerd op mijn xp professional. Nu is er iets veranderd. Hoe komt dat de inkomende bestanden van Mijn Documenten op :E word opgeslagen en niet op C of D?

Op :E zit namelijk maar 9 Gb dus het is al snel vol. :eek:

Alvast bedankt :rolleyes:
 
je kunt je map mijn documenten ook verplaatsen naar een andere schijf, indien gewenst.
Klik op rechtermuis op mijn documenten in startbalk. Klik op eigenschappen en doel map selecteren naar een andere schijf. Ik neem aan dat dit is wat je bedoelt?

1903
 
je kunt je map mijn documenten ook verplaatsen naar een andere schijf, indien gewenst.
Klik op rechtermuis op mijn documenten in startbalk. Klik op eigenschappen en doel map selecteren naar een andere schijf. Ik neem aan dat dit is wat je bedoelt?

1903

Jaa, het probleem van mijn documenten is opgelost!! Dankuu! Maar het gekke is dat als ik iets wil installeren dat de bestanden in de E schijf komen ??
 
Natuurlijk mag je meerdere vragen stellen,maar ik kreeg het idee dat ze misschien wel met elkaar te maken hebben.

Ik zie het bij mij ook niet,alleen hoor ik wanneer de Bios klaar is door een Piep.
Zou me daar niet druk om maken
 
Natuurlijk mag je meerdere vragen stellen,maar ik kreeg het idee dat ze misschien wel met elkaar te maken hebben.

Ik zie het bij mij ook niet,alleen hoor ik wanneer de Bios klaar is door een Piep.
Zou me daar niet druk om maken

OKe, goed om te weten!! :D

Ik weet niet hoe het komt maar de volgende dag (vandaag) doet alles het weer, dat ene beginstukje van de Biosinformatie bedoel ik daarmee :rolleyes: En ik heb nu ook een ander besturingssysteem ingestalleerd waar alles nu goed werkt, ook met die schijven dus! Ik verander de status van deze vraag als opgelost. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan