Mijndomein.nl of antagonist.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Zie topic naam,

Dataverkeer. is ong veer het zelfde. lees de fup, Dus dat maakt niks uit.
Ruimte heb ik bij mijndomein 1gb. (dat is zelfs te veel. maar wil min 2 gb) en krijg elk jaar 1 gb er bij , antagonist is 3000 mb.

Dus welke is beter. makkelijker vrinedelijk enzenz of welke raad jij me aan.

Je kan beter je website op je eigen internet hosten

Kost geen geld oneindig veel ruimte (alleen je internet gaat er niet sneller van tenzij je HEEL goed internet hebt)

Mvg
Henk

Tja je moet dan wel je eigen firewall configureren, netwerk aanleggen, servers installeren, DNS configureren, back-up stroomtoevoer aansluiten en zorgen dat er een stabiele verbinding is.

Kortom: niet voor de normale gebruiker. :rolleyes:

Met beide wat ervaring, mijndomein heb ik enkele domeinnamen onder gebracht dus geen webruimte en antagonist een pakket voor iemand anders afgesloten.

Tot nu toe met beide geen problemen.

Volgens mij heeft MijnDomein een volledig eigen controle paneel ontwikkelt terwijl Antagonist DirectAdmin gebruikt.
De exacte invulling van het paneel van MijnDomein heb ik niet maar ik vermoed dat je bij Antagonist zelf meer kunt regelen zonder contact met het bedrijf op te hoeven nemen.

Het hangt een beetje van de toepassing af.
Antagonist biedt wat geavanceerde opties zoals cronjobs, mailinglijsten en Zend Optimizer ondersteuning.

Ik heb zelf nu bijna een jaar antagonist en ik moet zeggen, het bevalt goed. er zijn eingelijk maar twee nadelen. 1) Geen 24/7 helpdesk, dus als je een probleem hebt dat écht snel opgelost moet worden dan heb je soms pech. Maar op mails die tijdens kantuururen worden verzonden komt wel snel antwoord. 2) Je mag bij het alles in een pakket maar één website hebben. het gebruikersforum van antagonist is trouwens vaak erg behulpzaam.

Naar welk pakket kijk jij in vredesnaam? Het kost € 5 per maand, en je krijgt maar 250MB ruimte, 1/12 e van wat je bij antagonist krijgt, en daar betaal je maar € 2 per maand. Bovendien heb ik de indruk dat je bij KPN alleen maar gebuik kunt maken van de software die al geïnstalleerd staat, bij Antagonist kun je installeren wat je wilt, zolang het compatibel is met de server software uiteraard.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan