Mimo wireless lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
466
Ik heb een Mimo wireless lan aangesloten op mijn computer met een lan kabel. Ik kom er nu niet in. Volgens de gebruiksaanwijzing moet het ip adres zijn: 192.168.123.254. Dan gebeurt er niks. Wat kan ik fout doen?
Bij mijn oude router kom ik er met dezelfde computer en kabel er wel in.
Ik kan ook niet pingen.
 
Als ik dit acces point aan mijn modem/router van zyxsel aansluit an werkt dat prima. Ik kom gewoon op internet. Ik kan ook mijn zyxsel modem benaderen maar niet de mimo, en daar is mijn computer wel op aangesloten. Ik moet daar in om mijn draadloze instellingen te maken.
 
De router correct geïnstalleerd zoals beschreven in de handleiding? Met alle details van toepassing?

Indien twijfel hierover: router verlossen van alle kabels en de resetknop enkele seconden indrukken. Waarna je opnieuw begint met de installatie en je stap voor stap de handleiding tot in het detail volgt.

Om het ipadres te weten te komen gebruik je de opdracht ipconfig
 
Dat heb ik gedaan. (meerdere keren.) Maar ik kan er nog steeds niet in. De lampjes op dit acces point branden zoals het moet. De gebruiksaanwijzing zegt dat ik met dat ip adres binnen kan om verdere instellingen te doen.
Maar dat lukt niet.
 
De gebruiksaanwijzing kan zoveel zeggen:)

toch maar even naar de standaard gateway in ipconfig kijken ;)
 
Bij standaardgateway staat niks. er is dus geen verbinding, maar het werkt wel. ??
 
Wat werkt wel?

Staat het ipadres in de handleiding in het stuk van de installatieprocedure of daarna?

Probeer eens met een andere pc, als dat ook niet werkt zou ik toch contact gaan opnemen met de fabrikant.
 
Andere pc geeft zelfde resultaat. Gaat dus niet goed. Het ip adres staat in de handleiding. Ik doe precies wat er staat.
 
Nouja, het maakt eigenlijk niet uit hoe het is bedoeld in de handleiding, het gaat sowieso fout en het wordt hoog tijd om contact op te nemen met de fabrikant want er gaat dus duidelijk iets mis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan