Beste forumleden,
Ik ben al een tijdje bezig met het proberen van het volgende;
Ik wil op mijn productpagina dezelfde layout voor elk product krijgen. Het probleem is momenteel dat de thumbnails van de productfoto's automatisch worden verkleind. Ze blijven zo in proportie en dat is goed. Maar wat niet goed is, is dat hierdoor de buttons (zie foto) hierdoor verschuiven.
Mijn idee: het plaatsen van een table om de thumbnail en deze een minimum hoogte en breedte geven. Het gekke is dat dit niet door de browser wordt geaccepteerd:

PHP:
CSS:
Kan iemand mij helpen ervoor te zorgen dat er een tabel ontstaat rondom de thumbnail met: min-height: 200px; min-width: 200px; ? Als ik deze rechtstreeks in de td tags plaats heeft het ook geen effect.
voorbeeld productpagina http://bit.ly/10ydK1T
Ik ben al een tijdje bezig met het proberen van het volgende;
Ik wil op mijn productpagina dezelfde layout voor elk product krijgen. Het probleem is momenteel dat de thumbnails van de productfoto's automatisch worden verkleind. Ze blijven zo in proportie en dat is goed. Maar wat niet goed is, is dat hierdoor de buttons (zie foto) hierdoor verschuiven.
Mijn idee: het plaatsen van een table om de thumbnail en deze een minimum hoogte en breedte geven. Het gekke is dat dit niet door de browser wordt geaccepteerd:

PHP:
PHP:
<?php // Product Image ?>
<div class="product-image">
<table class="product-image">
<tr>
<td class="jake">
<a title="<?php echo $product_name; ?>" href="<?php echo $product_flypage; ?>"><?php echo ps_product::image_tag( urldecode($product_thumb_image), 'class="product-image" border="0" title="'.$product_name.'" alt="'.$product_name .'"' ) ?></a>
</td></tr></table>
</div>
CSS:
Code:
/* Product Image */
.browse-centered-view .row .product .spacer .product-image {text-align: center;}
.browse-centered-view .row .product .spacer .product-image {padding-right: 6px;}
.browse-centered-view .row .product .spacer .product-image img.product-image {max-width: 100%;width: auto;height: auto;padding: 0px 0px 12px 0px;}
.browse-centered-view .row-highlight .product .spacer .product-image .jake {min-height: 145px; min-width: 200px;}
/* Product Image -HIGHLIGHT */
.browse-centered-view .row-highlight .product .spacer .product-image {text-align: center;}
.browse-centered-view .row-highlight .product .spacer .product-image {padding-right: 6px;}
.browse-centered-view .row-highlight .product .spacer .product-image img.product-image {max-width: 100%;width: auto;height: auto;padding: 0px 0px 12px 0px;}
.browse-centered-view .row-highlight .product .spacer .product-image .jake {min-height: 200px; min-width: 200px;}
Kan iemand mij helpen ervoor te zorgen dat er een tabel ontstaat rondom de thumbnail met: min-height: 200px; min-width: 200px; ? Als ik deze rechtstreeks in de td tags plaats heeft het ook geen effect.
voorbeeld productpagina http://bit.ly/10ydK1T
Laatst bewerkt: