Min Manege

Status
Niet open voor verdere reacties.

smakman

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Ik heb het spel mijn manege geinstalleerd op mijn PC. Tevens de nieuwste versie van DirectX opgehaald en geinstalleerd maar als het spel opgestart wordt zegt hij:Diese anwendung kann nicht ausgefuhrt werden.
Wat kan de oorzaak zijn?

Haal je de cd wel uit de lade als je gat spelen?Hier had iemand een zelfde probleem. Die heeft de cd terug kunnen brengen. Kan je even wat specificaties van je computer opgeven? Processor/Videokaart/Geheugen?

Zo te zien zijn wij niet de enige met het probleem. Het gaat hierbij om een computer van iemand anders, gegevens over geheugen videokaart etc. kan ik je niet exact geven. Wel weet ik dat deze PC vrij nieuw is en met overige spellen geen problemen geeft. Het spel is op een andere vergelijkbare computer wel gewoon te spelen, maar op deze niet... Eerst maar eens proberen de schijf eruit te halen, want die zat er nog in inderdaad.
Zal de oplossing zo simpel zijn?

Paar dagen later, maar daar ben ik weer. Dit probleem is dus niet zomaar opgelost... CD eruit gehaald, maar nog steeds dezelfde melding. De computer is van het merk Dell.
Is er nog een andere oplossing evt.?? Of kunnen we het spel als verloren beschouwen?

Om nog één maal deze vraag onder de aandacht te brengen een reactie. Deze vraag is nog niet opgelost namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan