mindscape spel : mijn dierenpraktijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie heeft er een idee waaraan het kan liggen dat het nieuwgekochte spel, mijn Dierenpraktijk, niet werkt.
Het vlg. probleem doet zich voor. Het spel wordt normaal geïnstalleerd. Maar op het moment dat mijn kleindochter het spel wil gaan spelen, wordt gevraagd de originele cd. in de speler te doen. Die zit er in, maar wordt niet asl zodanig gezien.
Het is een computer met XP home en 512 intern geheugen+ directX 9 geïnstalleerd.
Op een oudere computer(ook met XP en 512 geheugen, werkt hij wel.
Ik heb geen idee waar ik de fout kan vinden, en belangrijker nog, hoe ik het geheel wel werkend krijg.
Vast bedankt,
ria

Je zou evt opzoek kunnen gaan naar een nocd crack. Dit is natuurlijk niet de bedoeling omdat hij orgineel is maar het zou het probleem wel oplossen.
Anders zou ik het helaas niet weten.

Dit probleem treed soms op bij naamloze cd of dvd-rom/writer stations die de speciale code die op een originele cd-rom is ingebrand niet kunnen lezen of niet snel genoeg lezen. Zodat er onterecht wordt geoordeelt dat het om illegale kopie gaat.Eigenlijk zou je dit moeten proberen: http://www.securom.com/message.asp?m=analysis&l=nl Dit spel wordt namelijk beschermd door deze beveiliging. Ik denk dat deze info wat te laat komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan