Mine-Imator Mac?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent2002

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2013
Hallo,

Ik heb op youtube een tutorial gezien hoe je Mine-Imator voor de Mac moet downloaden, dat deel is gelukt. Ik moest ook "Wine" downloaden, ook gedaan. Nu is mijn probleem, ik kan het programmaatje "Mine-Imator" niet openen, ook niet als ik kies voor "open met", en dan "openen met Wine". De map waar het programmaatje instaat heet "Mine-imator v0.6.2".

Kan iemand mij alsjeblieft hepen? Ik wil het echt heel graag doen!!

Groetjes, Brent

Laatst bewerkt:
als je wine moet gebruiken zal je het programma wss moeten starten via de wine command line

vb
Code:
wineconsole Mine-imator
dit is de linux command line je zal eens moeten kijken of dit overeenstemt met de mac maar aangezien het unix is denk ik het wel

Welk programma is wws? Is dat zoiets als Terminal ofzo?

Laatst bewerkt:
dat is inderdaad de terminal waar je de wine console kan mee oproepen

Als ik in de terminal typ: "wineconsole Mine-imator" zonder verdere extra's doe, krijg ik dit te zien: "-bash: wineconsole: command not found", en kan ik nog steeds het programmaatje niet openen. Als ik rechtermuisklik doe op "Mine-imator.exe" en kies voor "open met", en dan kies voor terminal, opent hij terminal. Dat is de bedoeling (denk ik :P). Maar vervolgens kan ik niet typen in de terminal van Mine-imator. Dit is wat er letterlijk staat:

Last login: Tue Feb 11 19:47:38 on ttys000
/Users/kids/Desktop/Mine-imator/Mine-imator\ v0.6.2/Mine-imator.exe ; exit;
iMac-van-Koen-Meeusen-6:~ kids$ /Users/kids/Desktop/Mine-imator/Mine-imator\ v0.6.2/Mine-imator.exe ; exit;
-bash: /Users/kids/Desktop/Mine-imator/Mine-imator v0.6.2/Mine-imator.exe: cannot execute binary file
logout

[Proces voltooid]

Wat kan ik hiermee? Ik kan niet met deze info in de terminal typen, wat kan ik hieraan doen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan