Minecraft ATI Mobility Radeon HD 2300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takazuma

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2012
dAls ik Minecraft wil spelen op een ATI Mobility Radeon HD 2300, krijg ik de wel bekende Bad Video Drivers melding. Wanneer ik dan mijn videokaart wil updaten, kan ik geen drivers vinden voor de ATI Mobility Radeon HD 2300, voor Windows 7 32 bit.

Mijn vraag is dus : wie weet welke drivers ik moet hebben, of hoe ik die Bad Video Drivers kan oplossen zodat ik toch Minecraft kan spelen?

Het beste zou ik toch videokaart veranderen, dat raad ik aan.

Maar eerst antwoord op je vraag :

Ga na bureaublad , rechtermuisknop op bureaublad en dan op driver van amd klikken weet niet meer hoe die heet,
links van die driverprogrammaatje zie je allemaal dingen, ga helemaal na beneden, dan zie je iets met hardware,
als je bij hardware info ofs bent , dan zie je : zoeken naar nieuwe updates of drivers.

Ik probeer je zo graag te helpen , mijn andere pc met amd, is nu bij alternate reparatie, dus weet het niet meer zo goed :(

Oow trouwens ik heb een amd hd 7850 , misschien kunnen onze drivers verschillen.

EDIT : firest0rm heeft een goeie , een van die post bij die site , laat ook zien welke site je enz moet zijn

Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf al opgelost, bleek de hele tijd niet de goede drivers te hebben gedownload. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan