minecraft Bukkit server

Status
Niet open voor verdere reacties.

nigelvn

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2012
Hallo

ik zit met een probleem. Ik heb een minecraft server gemaakt maar mijn vrienden kunnen er niet op komen. ik zelf kom er wel op.

- Ik gebruik geen hamachi
- ik heb hem geport forward

maar als ik mijn ip geef aan mijn vrienden zegt hun minecraft 'can't reach server' terwijl hij wel online is. ik weet zeker dat het ip dat ik geef goed is want ik heb het op meerdere sites gechecked

iemand ideeen

Laatst bewerkt:
Hebben jij het gekocht en hebben je vrienden het gekocht? Zoniet, zet dan online-mode op false

Als de port anders is dan 25565 moet je dit invoeren in Minecraft: ip : port (Voorbeeld: 54.654.10.55:12345)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.!

Miss fire wall uitzetten?

Ja heb je hem wel geaccepteerd bij je firewall??? Als dat niet zo is moet je het daar aan toevoegen.

Zoals lukkieboy zei dat je hem moet uitzetten is misschien niet zo handig... Dan kan je gemakkelijk gehackt worden... Toevoegen is dan ook beter.

EDIT

WOOPS... Heb niet opgelet naar datum... Sorry

Ik raad u aan gewoon via hamachi te werken omdat er altijd wel hackers zijn die dan gewoon in uw server kunnen
met hamachi kan je een ww op de server zetten en het werkt gewoon
met port-forward lukt het ook wel maar met een omweg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan