Minecraft classic server 24/7

Status
Niet open voor verdere reacties.

aymar

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Berichten
622
Hoi, zelf speel ik erg vaak minecraft classic en heb zelf verschillende games gemaakt voor classic, mijn vraag nu is; hoe moet ik een server opzetten zodat het zichtbaar is in de list.
Zijn er bedrijven wie deze servers hosten voor een goeie prijs of nog leuker gratis.

Server naam: [ supcraft ] lava survival
Max players: 32

Als 24/7 te duur is heb ik genoegen met 12/7 per dag, uiteraard kan dit betaald/gratis zijn.
 
een server hosten voor minecraft is helemaal gratis wat je moet doen is het server gedeelte downloaden van de minecraft website.
deze instellen.

Dit hosten kan je op een externe server doen dus op een webhosting of op je eigen pc allen moet je er wel rekening meer houden dat als je pc 24/7 of 12/7 per dag aan staat.

ik hoop dat dit is wat je bedoelt?
 
Deels,

Antwoord 1:
- dat server component werkt niet, zelf heb ik al eerder geprobeerd om het te hosten via mijn pc, ik heb de server en port veranderd naar mijn hostcomputer en heb het aangezet, mijn servernaam kon ik nergens vinden in de lijst, en via de meegeleverde lijst.

Vraag 1:
- mijn computer hoeft toch niet 24/7 per dag online te staan, daar zorgt de externe hoster toch voor?
- aan welke prijs moet ik denken als ik: lava survival 32 players wil hosten 24/7 12/7?
 
Laatst bewerkt:
koop een oud laptopje en host m daarop,wel moet je er aan denken dat hoe ouder de laptop hoe meer lagg
Ow en als je hem 24/7 wilt draaien moet je een harddisk kopen die daar op gebouwt is
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan