minecraft doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

starlicht

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2013
hoi ik heb minecraft en op mijn laptop werkt het wel maar toen wilde ik het op mijn vaste komputer ook spelen. ik heb dus gewoon alles gekopieerd en gedownload net al op mijn laptop en ik klik minecraftSP aan op mijn scherm maar hij doet helemaal niets. ik blijf gewoon mijn bureaublad zien inplaats van mijn minecraft. help me A.U.B dan kan ik weer spelen.
--------------------------------------------------------------------------------
dit is mijn computer:
windows 7 professional 32 bits (6.1, build 7601)
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
processor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80 GHz (2CPUs) 2.8 GHz
geheugen: 1024 MB RAM
Direct X versie: 11
--------------------------------------------------------------------------------

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zou je ram upgraden naar 2GB of meer, want ik denk niet dat hij dat dan aan kan.

kan ik niet iets downloaden waardoor hij het wel doet en zonder 2GB Ram want dat is wel een dure grap???

Laatst bewerkt door een moderator:
Configuratiescherm -> systeem -> Apparaatbeheer

daar staat als het goed is je type videokaart

ik snap het niet helemaal krijg je nouw wel of niet te zien ?
Minecraft SP.png
zo nee zal ik heb ff opnieuw downloaden

Heb je Java wel geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
MinecraftSP is trouwens een gecrackte client volgens mij mogen we jou juridisch gezien niet eens helpen :).

ik heb de officile minecraft en SP maar speel atlijd de officielen heb java geinstaleerd en ik heb een video kaart die te wijnig heeft maar weet iemand daar iets op een programaatje ofzo

Als je een spel op een andere computer wilt spelen, werkt kopiëren en plakken niet!, je moet het opnieuw downloaden. Dat is altijd een probleem bij games, kopiëren en plakken lukt NOOIT

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn minecraft werkt nog steeds niet op Windows XP heb al jullie tips opgevolgd.
heb de ram alleen niet verhoogd.

Ik heb een script waarmee alles wordt gelogt, deze week lukt niet dus ik stuur het volgende week.

lees dit eens door:
http://www.worldofminecraft.com/content/cant-start-minecraftexe

paar oplossingen gekopieerd van die site:
1.
i think it's block on your comp,

here's how to unblock it:
1. right click on minecraft.exe
2.click on properties
3.if at the bottom says "this program is blocked..." then click unblock next to it
4.done, just click on minecraft.exe and it should work

2.
but i can play minecraft from www.minecraft.net/play

3.
did you install a mod if not click options force update then login

4.
i think its java. the same thing happened to be but for wom client. all i did is uninstall java and reinstall it and its fixed now.

5.
Yea so right click the minecraft icon, in the tab choose the compatibility mode. Then see "help me choose a setting". Try that, it will launch a "detecting recommended settings". Once it does, choose "start program button", NOTE: you may have to double click a few times for it to happen, but it will launch minecraft. That's it, your ready to go from here. The game should have launched itself .

* this is mostly for Windows 7 users. Not sure about other OS.

succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan