Minecraft in website!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gast,, Dit was mijn vraag niet ik heb al een premium minecraft gekocht ik vroeg toch duidelijk hoe ik het in website krijg.
 
Hoi Bart,
Dit is misschien ook niet het antwoord waarop je hoopt, maar heb je dit topic al eens gelezen?
Minecraft inbouwen is volgens mij volstrekt illegaal...
... en rechtszaken met forse boetes en/of schadeclaims zal je niet op zitten te wachten.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
__________
Uit de gebruiksvoorwaarden van legaal gekochte Minecrafts:
The One Major Rule
Do not distribute anything we've made. This includes, but not limited to, the client or the server software for the game. This also includes modified versions of anything we've made.​
(Voor link zie andere topic)

PS: als je reclame van minecraftforfree krijgt, kan het niet anders dan dat je gebruik maakt van hun gekloonde versie. Die is dus illegaal, wat voor moois ze op hun site ook beweren over "Try before you buy". Als je binnen bent op hun site, staat er duidelijk "You are playing the latest Minecraft Beta cracked."
 
Hoi,
Buiten dat het niet mag om, wil ik je best in grote lijnen even uit leggen hoe het moet hoor.
1. Als eerste moet je in java een scriptje schrijven dat de rest van de classes laad, lokaal opslaat en bijwerkt bouwen, zoals dat gebeurt bij alle cracked minecraft versies.
2. Je moet je net gebouwde laader en de normale minecraft classes ze in één applet zetten.
3. En als laatste moet je die applet laden binnen je website.

Voor dit alles moet je natuurlijk wel over de nodige java/html/php/css kennis beschikken.

Je hebt ook nog een simpele optie. Hierbij laad het deel van de andere website (in jou geval www.minecraftforfree.com) dat je nodig hebt in een iFrame. Die met een css'je op een bepaalde grote en geen scrollen zetten en je bent er.

MAAR, zoals csshunter al zei het is illegaal!
 
Prima idee, om een gegapte versie via een iframe van een collega-gapper te gappen. Zullen ze leuk vinden (2x)! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan