Minecraft maakt zijn bijbehoorende mappen niet meer aan.

• Onderwerp starter Onderwerp starter YvoB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

YvoB

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem mijn mijn Minecraft. Voorheen werkte Minecraft prima op mijn Windows 8 PC. Ik had alleen een probleem met mijn PC dat er dus twee harde schijven in zitten (eentje is een SSD) en dat Windows alles op die SSD wou zetten. Deze was alleen bestemd voor Windows en bijbehoren zelf. Nadat ik dit in het register had omgezet, zodat niet meer alles automatisch op de SSD kwam wou ik de mapjes die bij Minecraft horen verplaatsen. Nadat ik dit had gedaan werkte het niet meer omdat Minecraft er vanuit gaat dat alle bijbehoren van deze app op een door de PC aangemaakte map komen te staan. Na het verplaatsen had ik de oude mapjes weg gehaald. Toen werkte het niet meer. Ik heb nog geprobeerd de oude mapjes terug te zetten op de SSD maar hierna gaf Minecraft nog aan dat hij het niet kon vinden. Nu kan ik elke keer Minecraft opnieuw downloaden maar hij maakt die mapjes niet meer aan. Ik heb gelukkig het mapje 'save' appart gehouden dus dat heb ik nog. Als je Minecraft opstart en je druk op options, kan je zien waar Minecraft vanuit gaat dat de benodigde informatie (mapjes) voor die app staat. Als ik kijk naar die locatie is dat mapje leeg. Hier stonden dus eerst wel allerlij mapjes in. Kan iemand mij met dit probleem helpen? Alsvast bedankt.
Gr. Yvo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan