Minecraft multiplayer lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sieldme

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Hoi,

Ik heb minecraft gekocht, nu heeft een vriend van me een server opgezet, zijn broer kan daar ook gewoon op connecten, maar als ik probeer te connecten lukt het niet.. iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Mvg

Marco

Iets meer info zou wel fijn zijn, Maar is het een laptopke of???
Dit zou wellicht kunnen liggen aan de signaalsterkte, nee, de signaalzwakte van de WiFi-adapter van jou laptop. Ga naar het 'Apparaatbeheer' toe, alwaar je de achterliggende eigenschappen van die WiFi-adapter kunt opvragen. Bij de geavanceerde eigenschappen vindt je dan een parameter waarmee je de signaalsterkte kunt instellen. Graag zo hoog mogelijk instellen en dan weer proberen.
Groet manamana

Ik heb gewoon een computer, geen laptop dus. Ik speel zelf vanaf mijn huis maar de server welke ik probeer te joinen is van mijn neef en die spelen wel lokaal, daarom kunnen zij waarschijnlijk ook connecten en ik niet, maar hoe los ik dit op? Ik heb geen draadloos internet. Ik heb geprobeerd om in mn router te komen om te portforwarden maar dan vraagt ie om een wachtwoord en die heb ik niet. Eventuele hulp via Teamviewer kan handig zijn denk ik.

gr

zonder wachtwoord zeg je, vraag om het wachtwoord. en probeer dan eens.

Ik bedoel als ik mn router in wil ( dus IP adress invoeren in zoekbalk, dan vraagt ie om een wachtwoord en inlog naam.) Deze weet ik niet en waar zou ik om het wachtwoord moeten vragen?

mvg

Standaard zouden de gebruikersnaam + wachtwoord "admin" (zonder aanhalingstekens) moeten zijn. Maar jij zou niet hoeven te portforwarden. Dit zou je neef moeten doen.

Jaa die heeft geportforward, maar als ik dat niet zou hoeven te doen, wat is er dan fout ^^

gr

Misschien het IP waarmee je verbind. Je moet niet met het Localhost IP verbinden maar met de IP van de computer die de server host. Je IP kan je hier checken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan