Minecraft probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
283
hoi allemaal,
ik speel al lang Minecraft en heb dus ondertussen een hele stad gebouwd in versie 1.8.1 maar omdat je in 1.3.2 meer kan, had ik die gedownload. Ik heb wel een backup van me wereld gemaakt dus dat is geen probleem. Maar als ik me wereld in 1.3.2 zet dan begint hij te converteren en dan is 9/10 van me wereld weg. De backup heb ik nog steeds en zodra ik die terugzet in versie 1.8.1 is er geen probleem meer. Maar ik wil dus graag met me hele wereld in Minecraft versie 1.3.2 spelen. Weet iemand misschien wat het probleem is of hoe ik dit kan verhelpen?

Mvg, Carlo
 
Als het goed is moet hij het gewoon doen, maar dan speel je dus op cracked Minecraft? Dat ia illegaal en mag dus niet op dit helpforum worden besproken.
 
@Helpnerd
Je mag wel helpen hoor als er maar geen links of verwijzingen naar illegale sites worden gegeven.
 
hij is inderdaad illegaal, maar ik hoef ook niet online op servers. Mij gaat het gewoon om de creative mode offline. Maar licht het aan de cracked version dat ie het niet goed doet?
 
Probeer de map eens te openen in het programma "MCedit" en via dat programma de wereld op te slaan in de nieuwe versie.
 
oke, maar ik snap het programma niet helemaal. Hoe moet je de wereld opslaan in de nieuwe versie dan?
 
Is weer even geleden hoor :p


installeer de nieuwe minecraft.


als het goed is kan je nu in het programma bij LOAD je map openen (uit je backup)
vervolgens krijg je bij SAVE de optie of je hem in wereld 1-5 wilt opslaan.
 
oke, maar ik kan SAVE niet vinden en als ik op esc druk gebeurt er niks?
 
Als je het opslaat (ctrl + S) dan zou hij geconverteerd moeten worden naar de laatste minecraft versie.

Al zie ik nu wel op de website staan dat de maker van het programma er mee gestopt is en het bijgehouden wordt door anderen, dus of het programma de allerlaatste versie gebruikt durf ik niet te zeggen, maar wss werkt 1-2 versies eerder ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan