Minecraft Server Hosting.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superdootje

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2012
Berichten
8
Hallo allemaal ik heb problemen met mijn minecraft server. Wanneer ik de port openzet in mijn router (25565) en mijn WAN IP invul (95.96.145.17) met protocol BOTH en Enabled.
Router PortForwarding.jpg

En ik zeg tegen mijn vriend dat hij moet joinen op 95.96.145.17:25565 en hij wilt niet joinen vind ik dat zeer raar.
Ook staat de firewall van mijn router uit. Dus die blokkeert niks.

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Met vriendelijke Groeten,
Superdootje.
 
Gebruik je een officiële minecraft of een gecrackte? Als je de offieciele hebt zet dan bij serverproperties onlinemode=true zo niet dan moet het false zijn!

Er it een bug waardoor servers het soms niet doen met het IP adres, probeer het IP=... Eens leeg te laten in server.properties dit deed het hem bij mij ook XD

Verder kan je kijken of je wel de goede server hebt, soms kan je bij een verkeerde versie prblemen krijgen bij het verbinden.

En gebruik je een Bukkit server of een standaard minecraft server? Als je bukkit hebt moet je even in je server controleren op errors van plugins, misschien dat die voor een storing zorgen!
 
Ik gebruik een Tekkit server dat is mods+plugins. In de server.properties is hij ook gewoon bij IP= leeg. Ik weet daarom niet waarom die het niet doet.
 
op http://www.whatismyip.com/ kun je je externe ip zien.
laat hem met dat ip verbinden.

volgens mij moet hij de mods ook hebben als jij mods in je server hebt.

whatsmyip.com is gewoon zelfde als mijn WLAN verbinding dus gewoon 95.96.145.17 maar het rare is dat hij al gewoon niet ziet. Normaal als je wilt joinen staat er dat ie aan is en dan later krijg je de error met mods etc. Maar dat krijgt ie al niet te zien.

Een vriend van mij is gister gekomen en heeft ernaar gekeken en het blijkt dat mijn pc geen interne/externe verbinding toestaat met java. Ik host het nu op me laptop en me broertje beneden kan erop nu hopen dat zijn vrienden erook op kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan