Minecraft Server KitPvP Random Teleport via sign

Status
Niet open voor verdere reacties.

SherinBloemendaal

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Hallo

ik heb een server(genaamt dinocraft)
ik heb 4 servers 1 proxy
1 server daarvan is kitpvp
ik wil een plugin als je op een sign(houten bordje)sign.png klikt dat je dan naar een random plek word geteleporteerd in een bepaalde area
of wat ook goed is:
4 warps maken en iedere keer naar een andere teleporteeren zonder dat ik iets moet veranderen
of
in een config.yml de locations toevoegen en dan als je op de sign klikt dat je naar de locatie teleporteerd!

ik heb hiervoor niet echt iets gevonden op bukkit.org:(
ik hoop dat jullie het vinden
en alvast bedankt

Mvgr.
Sherin Bloemendaal

Ben hier momenteel aan bezig. Heb al een plugin die gebruikmaakt van een andere plugin voor random warps:
dev.bukkit.org/bukkit-plugins/buttonwarprandom/

Uiteindelijk ga ik dit alles + gewone warps in 1 plugin steken. Maar ik ben momenteel redelijk druk met custom plugins dus zal niet
voor deze maand zijn. Het zal dan ook mogelijk zijn om deze te linken aan signs,buttons,pressureplates ,tripwire, ...

Maar die gebruikt voor het moment enkel buttons, pressure plates en vereist de plugin 'ButtonWarp'

Als je echt signs wil: http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/randomlocationteleporter/
Al is de code niet echt performant als je met include/exclude biomes gaat werken. (Blijft random teleport maken totdat hij goed zit)

Wat ik me afvraag. Heb je een BungeeCord opstelling van 4 servers, of echt apart? En indien bungeecord: wil je dat de speler random getped word naar een andere server?

Groetjes,
Maximvdw

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad een bungeecord opstelling!
nee ik wil het echt alleen in de kitpvp server
ik heb daar een hpshere met world edit gemaakt en alleen in die area wil ik dat je naar een random plek teleporteerd als dat mogelijk is!
ik heb het echter wel gezien in een server genaamt cubecraft kitpvp
daar heb ik een sign gezien met [Spawn] staan op een sign en iederekeer als je dood gaat en je komt bij de spawn dan en klikt op die sign
teleporteer je ergens anders naar toe in die area

Alvast bedankt.
Mvgr.
Sherin Bloemendaal

werkt dat ook met een sign?
of moet ik gewoon commandsign toevoegen en dan die commando er op zetten?

Alvast bedankt.
Mvgr.
Sherin Bloemendaal

oke bedankt:)

Bestaat er ook een plugin met kits?
zoiets als battlekits
maar dan ff wat makkelijker en gebruikersvriendelijker
ik snap er niet veel van(als je een voorbeeld config heb post hem plz!!:))

Alvast bedankt.
Mvgr.
Sherin Bloemendaal

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke ik heb zelf een plugin gemaakt voor private!
dus die komt nergens online
het is dus helemaal gelukt:)

Zeer Bedankt
Sherin Bloemendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan