Minecraft server lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartJanssen

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Hi
Ik heb een asus n73j laptop.
Met i5 processor
8 GB RAM ik heb het bij de computer winkel 8 GB RAM laten maken toen het 4 was
Dat deed ik omdat ik dacht dat mijn Minecraft server dan geen lagg meer had.
Maar hij heeft toch nog wel wat lagg terwijl hij op een 2gb ram pc niet laggte die nu kapot is. het ligt ook niet aan wat ik open heb dat is skype minecraft en minecraft server dat moet 8GB RAM toch wel aan kunnen?
Alvast bedankt

Minecraft is een spel die heel veel kost, minecraft zelf (het spel dus) kost al snel 1 GB werkgeheugen (Als je mooie templates enzo hebt kan dat denk ik wel oplopen tot 2) Skype weet ik niet, en minecraft server ligt aan hoeveel mensen er in zitten en hoe groot de wereld is, grafische kaart speelt btw ook een rol.

Ik kan ook niet in mijn bukkit server 1024mb veranderen in 4000mb dan werkt het niet en 8gb is genoeg want op mijn 2gb windows xp pc werkte het ook no lagg

ik heb directe kabel verbinding we hebben nu iets van kpn ik weet niet wat maar ik krijg over een paar weekjes glasvezel
op localhost laggt het ook ik denk echt dat het met java te maken heeft

@echo off
"C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\java.exe" -Xms1024M -Xmx1024M -jar craftbukkit.jar
pause

Laatst bewerkt:
Hoeveel plugins heb je, hoeveel werelden en laggt i altijd? (Dus ook als je als enigste in de server bent?)

En welk besturingssysteem heb je?

Laatst bewerkt:
kan je me een link geven van up to date java aub dan weet ik zeker dat ik de goeie heb
64 bits windows 7 8 gb ram intel i5 processor

Je server loopt maar op een gig, dus de meerdere ram maakt niet uit. Zet je aantallen niet van 1024 naar 4000, want dat klopt niet, je moet 4096 gebruiken

4096 werkt ook niet

dan komt er dit te staan

Invalid initial heap size: -Xms4096M
The specified size exceeds the maximum representable size.
Error: Could not create the Java Virtual Machine.
Error: A fatal exception has occured.Program will exit.
Druk op een toets om door te gaan. . .

Moet je op de website van java kijken of java up-to-date is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan