minecraft server maken zonder hamachi

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcfreak

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
ik ben bezig met een grote server maken maar hamachi staat maar 8 leden toe en dat is voor mijn doel veel te klein en van portforward snap ik niet echt veel.....
heb al local ip geprobeert maar toen konden vrienden die niet in het netwerk zaten er niet meer in,help!
Diegenen die mij helpt en minecraft speelt is een jaar lang GRATIS donator++(weet het omkoperij :P)

Laatst bewerkt:
Als je meer dan 8 mensen wil hosten, dan zal je toch ook goed internet en een goede pc nodig hebben ;)

Portforwarden is niet zo lastig. Surf eens naar het adres van je router (meestal 192.168.1.
1) en zoek daar naar: firewall
Daar moet je zoeken naar iets van: nieuw of poort openzetten. Nu voer ne bij poort het nummer 25565 in en selecteer je tcp.

Herhaal hetzelfde maar selecteer nu udp. Als dat lukt dtaat de standaard minecraft port open. Ni kan je van de minecraft site het server besstand halen.

Portforwarden is niet zo lastig. Surf eens naar het adres van je router (meestal 192.168.1.
1) en zoek daar naar: firewall
Daar moet je zoeken naar iets van: nieuw of poort openzetten. Nu voer ne bij poort het nummer 25565 in en selecteer je tcp.

Herhaal hetzelfde maar selecteer nu udp. Als dat lukt dtaat de standaard minecraft port open. Ni kan je van de minecraft site het server besstand halen.

gedaan maar wat is nu het ip?(sorrie heb t altijd via hamachi gedaan...)

ben het nog eens gaan proberen en toen lukte het me...
had hamachi verwijdert en nog wat gerommeld met portforwarden....
bedankt voor jullie hulp allemaal!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan