minecraft server via de laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter yolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
hallo allemaal,

ik heb een vraag een paar dagen geleden ben ik een topic gestart waar ik in vroeg hoe ik mijn minecraft server moet portforwarden
link naar dat topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/807442-portforward-sitecom-router?p=5183368#post5183368

zoals u kunt lezen heb ik hierin neergezet hoe ik mijn server heb geportforward.
in de reactie's werd gezegd dat ik het goed had gedaan. alleen dat ik mezelf nog een static/vast ip moest geven en dat ik port 25565 moest toevoegen aan de firewall.
al deze stappen heb ik uitgevoerd!

het probleem nu alleen: 1 vriend kan wel joinen de andere vriend niet. hij krijgt de melding van minecraft: can't connect to the server!

waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt!

(p.s ik heb dit topic gestart bij laptop's omdat in dit forum iets meer word gereageerd en omdat ik de server run via mijn laptop)

Start asjeblieft geen nieuw topic, omdat dat het forum erg onduidelijk en rommelig maakt. Stel je vraag
via je al aangemaakte topic. Houdt het forum schoon ! :)

Geen probleem, vat het ook niet op als een aanval. Maar ik en andere leden willen graag ervoor zorgen
dat het forum schoon blijft ;). Je kunt wel je andere topic bumpen als je nog steeds geen reactie krijgt.

Goeie avond nog.

Aangezien deze vraag al eerder gesteld is gaat deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan