minecraft server werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ward507

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2013
hallo

ik heb een minecraft (bukkit) server gemaakt en werkt perfect alleen als ik mijn computer opnieuw geinstaleerd heb werkt mijn server niet meer dan zegt hij dat java geen geldige opdracht is, maar als je na een maand java opnieuw installeerd werkt de server weer wel.
iemand iedee hoe ik de server toch in de maand na de installatie toch kan gebruiken ???????

met vriendelijke groet ward en alvast bedankt

computerspecificaties:
windows xp 32 bit
1.5 gb ram
en een 2.60 GHZ proceccor

Een Minecraft server draait op java, het is volgens mij niet mogelijk om een server te draaien zonder java.
Maar waarom kun je java niet installeren dan?

ik kan wel java installeren maar de server (console) zegt dan dat java geen geldig bestand is als ik dan een maand later java erafgooi en er weer opzet dan werkt het wel ineens maar als ik dat eerder doen dan werkt het ook niet maar hoe kan ik zorgen dat java gwoon werkt in de maand dat ik de computer opnieuwe geinstallerd heb

Laatst bewerkt:
het is een minecraft server (bukkit) en ik hoast dit op een windows xp computer

Ja dat snap ik, maar op wat voor soort computer draai je hem? Of draai je hem op je eigen laptop of computer? (Dus wat is het systeem? Windows, Apple..)

ik draai de server op mijn eigen computer, ik maak zelf plugins en mijn vrienden en ik gaan dan iedere avond in de server . ik heb n windows xp computer

ik zal het nog even uitleggen. ik heb een server op mijn windows xp computer. maar als ik dan mijn computer opnieuwe geinstalleerd heb en dan java installeer dan werkt de server niet als ik dan na een maand java verwijder en weer installeer dan werkt de server wel weer tot de computer weer opnieuw geinstallerd is maar hoe kan het dan dat java in de tijd van die maand dan niet werkt heeft dat te maken met windows update ofzo ??
(ps ik download download java op https://java.com/nl/download/index.jsp dezelfde link als jij net doorstuurde)

Haha grappig hoe bijden elkaar niet begrijpen /\

Ik ken minecraft bukkit met zijn rare java faal-acties die ineens voorkomen... al gekeken voor een soort fix tutorial ofzo?

waar vind je dan zn fix tutorial kan je dat op youtube vinden of ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan