minecraft server

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0518

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
hallo,
ik heb een minecraft server opgezet en ik heb een paar vragen.

1. kan ik mijn IP-adres veranderen?
2.kan ik meerdere mensen admin maken?
3.kan ik mods installen in mijn server?
4.kan ik er voor zorgen dat mensen in een gedeelte niets slopen of bouwen?
5.kan ik er voor zorgen dat mensen automatisch spullen krijgen als ze inloggen?

help mij A.U.B.

Helaas, ik zelf heb ook een MC server draaien maar maak gebruik hiervoor van Craftbukkit. Deze Minecraft server genaamd Craftbukkit is op bijna de zelfde princiepen te installeren maar er is een hoop plug-ins voor beschikbaar zover ik weet kan je het zo gek maken als je zelf wilt qua plug-ins. :)

Op de vraag IP veranderen, kun je daar iets meer over zeggen wat je precies mee wil/bedoeld?

Mocht je overwegen over te stappen op Craftbukkit dan kan ik je vragen alvast beantwoorden:
- 2. kan ik meerdere mensen admin maken? = Ja, gebruik de command in de game om Admin de activeren voor een user: /op [USERNAME] om admin te deactiveren: /deop [USERNAME]
- 3. kan ik mods installen in mijn server? = Sorry, die vraag weet ik even 123 niet te beantwoorden.
- 4. kan ik er voor zorgen dat mensen in een gedeelte niets slopen of bouwen? = Ja met de craftbukkit "WorldGuard" plugin.
- 5. kan ik er voor zorgen dat mensen automatisch spullen krijgen als ze inloggen? = Geen idee eigenlijk, maar vast wel een plug-in voor te vinden... (Anders de gamemode wijzigen?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan