Zoals de titel zegt: Per ongeluk is de mini jack kabel van mn stereo met iets te veel geweld uit mn laptop gerukt en dus is het puntje gebroken. Die zit er nog in en met schroevendraaiers en alles heb ik hem geprobeerd eruit te krijgen maar hij lijkt moervast te zitten. Heeft iemand een idee om hem eruit te krijgen of een alternatief om geluid van laptop naar stereo te sturen? De geluidskwaliteit van mn laptop is natuurlijk echt een drama.
Of kan ik misschien softwarematig mn microfoonpoort of die andere die er ongeveer zo uitziet: ((<-)) mijn geluidingang veranderen waardoor ik via die ingangen kan luisteren?
Ik heb al geprobeert hem open te schroeven maar ik durf niet allerlei hardware dat ervoor zit eruit te slopen.
Voor het idee:
Of kan ik misschien softwarematig mn microfoonpoort of die andere die er ongeveer zo uitziet: ((<-)) mijn geluidingang veranderen waardoor ik via die ingangen kan luisteren?
Ik heb al geprobeert hem open te schroeven maar ik durf niet allerlei hardware dat ervoor zit eruit te slopen.
Voor het idee:

Laatst bewerkt: