Mini laptop help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas100

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
hoi helpmij!

Ik wil graag een mini laptop hebben.
Hij moet wifi beschikken.
Een gap geheugen of l 2 USB poorten voor extern geheugen.
Een goede werkgeheugen, dat WOW ( world of warcraft ) kan draaien, en film kan afspelen. Goede resolutie zou ook fijn zijn, maar moet niet persee.

Prijs ongeveer 300 - 400 euro.
Wie kan mij echt een mooie deal laten zien.
Liefst van mediamarkt ofzo? Of moet ik hem zelf in elkaar zetten,
Welke onderdelen moet ik dan hebben en hoeveel kost dat dan.

Hallo,

Kun je ook wat specifieker zijn: je wilt wow spelen, dan heb je zeker een gma 950 nodig (ook voor films wel lekker) ..1gb werkgeheugen en 2 usb poorten, no problemo. Maar wat noem jij een hoge resolutie? En hoe groot wil je het scherm? En hoe lang wil je werken met je minilaptop (uur?) Je kunt namelijk voor een snellere maar energievretende minilaptop gaan, of een ietsiepietsie tragere netbook waarbij de accu langer meegaat

Persoonlijk zou ik voor een dell, msi wind of een asus gaan. Mediamarkt heeft op zijn website geen shop, dus ik weet niet wat daar verkrijgbaar is. Maar dat komt wel goed

Laatst bewerkt:
Een mini-laptop is niet echt gemaakt voor het spelen van games, al moet je het qua kracht eerder zien als een compacte versie van een desktop PC van zo'n 5 jaar geleden (niet letterlijk natuurlijk). Je kunt er dus best wel een 'spelletje' mee afspelen, maar WoW en andere games van de huidige tijd zullen niet echt werken. En als je WoW aan de praat krijgt, dan is het spelen ervan denk ik niet eens de moeite waard.

Oja, Dixons had laatst nog een paar netbooks in de aanbieding, weet niet of dat nog zo is..

kheb heel lang gezocht op internet op: intel GMA 950 and WoW.. Maar het kan wel degelijk gespeelt worden. Misschien niet op high, maar met de juiste drivers kan het ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan