@ makke007
Hoi Makke007, ik ben speciaal voor jou lid geworden om je te behoeden voor deze aankoop. Op dit systeem kan geen Windows XP gedraaid worden, dit wordt veroorzaakt doordat de processor (AK802) niet van de x86 instructieset gebruikt maakt. Reguliere computer maken hier wel gebruik van.
Om deze reden wordt dit apparaatje ook met Windows CE geleverd.
Nu gaat Nemeco binnenkort ook een normale netbook verkopen voor 179 euro (met windows XP, 10 inch scherm, 1 gb ram, 160 GB HD, Intel N270 @ 1,6 ghz), wat echt een superprijs is. Ik zou daar voor gaan als ik jou was want het kwaliteit/prijs verschil is echt enorm.
Nu zit er een grote haak aan dit verhaal: is Nemeco te vertrouwen? 179 euro voor dit systeem is (met verzending) meer dan 25% goedkoper voor een vergelijkbaar systeem (denk aan de Dell, ASUS, Samsung, HP, MSI systemen). Ik ben dus ook op deze pagina gekomen doordat ik Nemeco aan het googleen ben omdat ik het niet vertrouw, maar goed, marktplaats biedt kopersbescherming als je de koop goed doet en je schijnt het product op te kunnen halen.
Mijn tip, als je XP wilt, vergeet dit systeem en ga voor het bovenstaande systeem (185,95 euro inc verzending) of anders de Dell Mini 10v (die daarna het goedkoopst is met 255 euro geloof ik inc verzending). Maar pas op dat je niet opgelicht wordt! Ik zelf ga het computertje ophalen bij Nemeco, dan ben ik zeker dat ik niet getilt word.
Als iets te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook zo. Succes
Even wat linkjes ik hoop dat het mag:
-
2 computers bij Nemeco
-
Dell Mini 10V Verzendkosten zijn hier 25 euro geloof ik!

-
Medion bij computerland