mini laptop packard bell start niet door?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
De mini laptop van mijn zoon geeft het volgende probleem:

Bij het opstarten komt hij alleen in een zwart scherm met links bovenin een knipperende cursor. Hij heeft geen cd rom station dus kan ook geen opstart cd gebruiken. Hoe kan hij dit weer oplossen?

We hebben al van alles geprobeerd maar helaas..............

Opstarten in de veilige modus (F8 indrukken tijdens de opstart) en daar eens beginnen in apparaatbeheer te kijken of er vreemde dingen te zien zijn en / of systeemherstel uit te voeren vanuit de veilige modus.

Dat had je helaas niet gemeld?

Dan is de oplossing vrij eenvoudig; elk netbookje heeft zijn systeemrecovery aan boord. Zoek in de handleiding even op welke toets(combinatie) gebruikt moet worden en recover de machine. Zet de gemaakte bestandsbackupjes die middels USB stick zijn gemaakt terug en je bent met een drie kwartier weer 'back in business'.
Zijn er middels usb stick geen kopietjes van eigen bestanden gemaakt? Jammer, een goede leer voor een volgende keer.

Laatst bewerkt:
Helaas hebben wij GEEN handleiding, mijn zoon heeft hem 2e hands aangeschaft.
Enig idee welke combinatie van toetsen we moeten gebruiken? Overigens heeft hij geen backups gemaakt in de periode dat hij de laptop in bezit heeft.

Je bedoelt het bios? Dan zal je even bij P7B op de website moeten rondsnuffelen. Dat zou ik kunnen doen, maar jullie zelf ook........

Hoi gast0225,

Ik bedoel inderdaad het bios. Maar wat bedoelt u met p7b? Ik denk Packard Bell....??
Ik zal daar eens rondsnuffelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan